הגשת נכות ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגשת נכות ?
    אלכס
    07/12/2010

    שלום .
    הסיפור הוא כזה
    עברתי תאונה לא במקום העבודה , אלא במסגרת תחביב.
    עקב התאונה שברתי 5 חוליות ואני עם פלטינה על 10 חוליות.
    הייתי חצי שנה בחופש מחלה , ולאחר מכן חזרתי לעבוד
    עכשיו אחרי כשנה אני רוצה לדעת אם אני צריך לקבל נכות מביטוח לאומי , ואיך אני מגיש אותה ?
    חברים אמרו לי שאינ אמור לקבל פיצויים וקצבה מביטוח לאומי .. האם זה נכון ??

    תודה מראש !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגשת נכות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגשת נכות ? - תגובה

    אדיר ברונשטיין
    07/12/2010

    לפי העובדות שתיארת, אני סבור כי אין לך בסיס לתביעה אל מול הביטוח הלאומי, לפחות לא תביעה של נפגע מעבודה והערכת אחוזי נכות בהתאם. יחד עם זאת, יתכן ומגיע לך פיצוי כלשהו על ימי מחלה ואבדן ימי עבודה במידה ולא קיבלת תשלום כזה מהמעסיק שלך בתקופת העדרותך. במידה ולא קיבלת תשלום כזה מהמעסיק אתה יכול לפנות בתביעה לביטוח לאומי ו/או חברת ביטוח (במידה ואתה מבוטח) לקבלת החזר כספי על ימי מחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו