ועדה אחרי אחוזים זמניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ועדה אחרי אחוזים זמניים
    פנינה
    17/03/2011

    שלום,
    יש לי כרגע 10% נכות.פציעה בצבא בקרסול ימין.
    הוועדה הקודמת הייתה באוקטובר .אחרי הוועדה עשיתי בלוק והיה שיפור מסוים .לצערי בימים האחרונים המצב ממש לא טוב שוב דלקת במקום הפגיעה ושוב עמוסה בתרופות.

    מוציאה על תרופות כל חודש מאות שקלים בלי תרופות לא יכולה לעמוד על הרגל.

    בחודש הבא צריכה להיות לי ועדה :
    מה כדאי לעשות לקראת ?
    אין לי מה להגיד מעבר לכל מה שכבר אמרתי והאמת קצת נמאס כי הוועדה לא רוצה לעזור לאף אחד -הייתי איזה חודשיים במחלה בבית ,איבדתי כמה מקומות עבודה כי אני חולה הרבה .
    מה עושים,מכינים,מביאים??רק בשבילי שיבינו שאני אומנם מאוד מנסה אבל הפציעה הזאת מחסלת לי את הפרנסה ואת הבריאות.רוצה שלפחות ההוצאות הרפואיות והימי מחלה יהיו מכוסים על ידי משרד הביטחון.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ועדה אחרי אחוזים זמניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועדה אחרי אחוזים זמניים - תגובה

    עו``ד אריק שלו
    24/03/2011

    שלום פנינה, לשאלתך אשיב, אם לטענתך חלה החמרה במצבך או לחילופין את טוענת כי החלטת הועדה אינה תואמת את מצבך, הנך יכולה להגיש בקשה לבדיקה מחדש בעקבות החמרה. במקרה זה עדיף להגיש מסמכים רפאיים-חוות דעת , המעידים על ההחמרה. ייעוץ מקצועי להכנת הטיעונים לועדה יכול לסייע במקרה זה.
    נשמח לעמוד לשרותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו