נכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נכות
    דניאלה
    20/04/2011

    שלום
    אני בת 48 עברתי אירוע מוחי בעקבותיו יש לי שיתוק "בינוני" ( ככה נכתב בנכות ביטוח לאומי ) ברגל ימין ,קבלתי עליו נכות ובנוסף יש לי גם סוכרת וכו' שסך הכל יש לי מאה אחוזי נכות קבוע לא נהגתי ברכב מעל שנה ואני תלויה לחלוטין במשפחתי כשאני רוצה לצאת מהבית מאדם עצמאי לחלוטין הפכתי להיות אדם תלוי, מה שמקשה עלי את החיים מאוד.
    אני מאוד רוצה לחזור לנהוג ולהיות שוב עצמאית איך אני עושה את זה, האם אני צריכה לקחת שעורי נהיגה לנהיגה ברגל שמאל ?
    אני לא רוצה לבקש קיצבת נידות וללכת לוועדות של משרד הבריאות ( נכות על הרגל 40% ) בשביל לקבל 300 שקל .
    אני רוצה את החיים שלי בחזרה !
    האם תוכלי לכוון אותי כי כאמא ל6 ילדים שחייה מיום ליום מבחינת הכנסות לא מתאפשר לי להתייעץ עם עורך דין .
    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות - תגובה

    עו"ד אלון אמיר
    21/04/2011

    דניאלה שלום,
    הפרוצדורה היא דיווח על למשרד הרישוי או למרב"ד ישירות על ידי הרופא המטפל. לאחר מכן הנפגע מוזמן לבדיקה. כעקרון- מומלץ לא לנהוג בלי האישורים מהרשויות, כי יכול להתעורר בעיה מול הביטוח במקרה של תאונה.
    ייתכן ויאשרו דוושת האצה שמאלית אך מדובר בתהליך שחייבים לעבור.
    אני מצרף שני טלפונים מועילים להמשך הבירורים: 5678* טלפון של רישוי קול- של משרד הרישוי, ו 03-5634702, המכון הרפואי (מרב"ד).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך

    דניאלה
    23/04/2011

    תודה על תשובתך אבל לא הבנתי מה זאת אומרת "יתכן" האן יכול להיות מצב שבו לא יאשרו לי לנהוג..... ?
    לקחתי את מספרי הטלפון שרשמת אבל הוספת שכנראה יצרו איתי קשר לבדיקה אז לא הבנתי להמתין...... או ליצור איתם קשר....... כי הנכות ניתנה מביטוח לאומי אז אין לי ספק שמשרד הרישוי ידע מהם .... נכון ?
    האם ההליך באמת כל כך מסורבל וקשה ?
    הבנתי שהכל עולה כסף אני חייה מביטוח לאומי איך אוכל לשלם את האגרות ואת שיעור הנהיגה או הטסט או האבזרים הנילוווים ........ איך ?
    חג שמח ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו