טיקים -התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיקים -התייעצות
    אודי
    20/12/2013

    בני בן 7.5 - איקס שביר בינוני עד קל- החל לקחת בתחילת שנת הלימודים לפי המלצת ניירולוגית ריטלין 10 , בבית הספר ביקשו לשפר את הריכוז והקשבה, והניירולגית המליצה על ריטלין LA , כעבור כשלושה שבועות החלו מיצמוצים חזקים בעיניים +כעכוח, הפסקנו את התרופה, עדיין יש מצמוצים קלים, הניירולוגית טוענת לעשות הפסקה של שבוע ולהמשיך אפילו שיהיו מצמוצים, האם יכול להיות שהמצמוצים יתגברו ?? האם אז לאחר הפסקת נטילת הרטלין המצמוצים ייפסקו???, האם המשך לקיחת הרטלין יכול להיות מצב שהמצמוצים ייפסקו ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיקים -התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים -התייעצות - תגובה

    ד``ר אריה בקלו
    23/12/2013

    שלום,
    קיים ויכוח ברפואה לגבי טיקים וריטלין. יש הסכמה שבחלק מהמקרים הטיפול מציף את הבעיה או מגביר אותה. הפסקת הטיפול לא תמיד מבטלת את הטיקים.
    הטיקים נעלמים ברובם עם העליה בגיל.
    כן מקובל שאם מדובר בתופעת טיקים קלה/ בינונית , אין צורך בהפסקת הטיפול בריטלין. לעומת זאת , בהחמרה משמעותית ניתן להפסיק טיפול לתקופה של מס. שבועות כדי לראות אם יש נסיגה.
    קיימת אפשרות לנסות סוג אחר של טיפול כגון סטרטרה אך את זאת יש לבצע רק בהמלצת ופיקוח הרופא המטפל.

    בברכה
    ד"ר אריה בקלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו