נטילת ריטלין 30 מ"ג באופן לא קבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת ריטלין 30 מ"ג באופן לא קבוע
    בר
    16/10/2014

    שלום רב,

    חבר שלי בן 25, מאובחן כסובל "מהפרעת" קשב וריכוז נוטל ריטלין 30 מ"ג (שניתן לו באישור רופא משפחה כמובן) באופן לא קבוע לדוגמה: לפני מבחנים חשובים, באופן יום יומי לתקופה של 3 שבועות לפחות (בתקופות לימודים לחוצות), אחת לשבוע וכו'.
    חשוב להדגיש שאף פעם הוא לא נטל את התרופה באופן סדיר ואותי זה מדאיג.

    מספר שאלות:
    1. האם המצב הנ"ל יכול לפגוע בו באיזשהו אופן בשלב מסוים?
    2. מה הן האלטרנטיבות לטיפול? אולי לעבור למינון של 10 מ"ג ולחלק ע"פ הצורך (ביום שלוקחים)?

    אשמח לקבל את עזרתכם בנושא מפני שהנושא מטריד אותי מאוד.

    תודה מראש,

    בר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת ריטלין 30 מ"ג באופן לא קבוע - תגובה

    ד``ר אריה בקלו
    08/11/2014

    שלום,
    אין מניעה ליטול את התרופה רק בימים מסויימים כפי שציינת , זה לא פוגע בבריאות ולא צריך להדאיג אותך. יש כאלו שזקוקים לטיפול באופן קבוע ויש שלא.
    סוג הטיפול, ריטלין 10 או אחר נקבע בתיאום עם הרופא המטפל , לפי הצרכים האישיים ובכפוף לאבחון.

    בברכה
    ד"ר אריה בקלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו