ריטאלין ואי ספיקה במסתם המיטראלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריטאלין ואי ספיקה במסתם המיטראלי
    שני
    01/02/2015

    שלום,
    אני אם בת 36. פעלתנית ובריאה בד"כ.
    לפני 12 שנים בערך בשל כאבים בחזה והפרעות בקצב הלב שהיו מופיעים מדי פעם אובחנה אצלי אי ספיקה קלה מאוד של המסתם המיטראלי. לקחתי בעבר בפרולול 10 מ"ג פעם ביום (לסירוגין. רק בתקופות שהרגשתי לא טוב)
    לאחרונה - לאחר בדיקות ומבדקים שונים אובחנה אצלי הפרעת קשב וריכוז (באופן רשמי...)
    והנוירולוג - שהתייחס בביטול לעברי הלבבי - כתב לי מרשם של ריטאלין LA מ"ג20 .
    מאוד מאוד חשוב לי להיכנס לסדר בחיי (אני מניחה שהשימוש בריטאלין יציל את עתידי) אך קבלתי רגליים קרות לאחר קריאת העלון המצורף לתרופה.
    האם יתכן שהנוירולוג לא מודע לסכנות?
    האם יש לי ממה לחשוש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטאלין ואי ספיקה במסתם המיטראלי - תגובה

    ד``ר אריה בקלו
    02/02/2015

    שלום,
    אין איסור מוחלט במתן תרופות ממריצות כגון ריטלין למטופלים עם בעיות לבביות.
    יחד עם זאת, במקרה של ספק, מומלץ לקבל חוות דעת של קרדיולוג שבהחלט מוסמך להחליט.

    בברכה
    ד"ר אריה בקלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו