ריטלין קונצרטה - תופעות לוואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריטלין קונצרטה - תופעות לוואי
    מוישה
    16/05/2018

    שלום.
    אני בן 29, שוקל 70 קילו.
    בכמעט שנה האחרונה בטיפול תרופתי יום יומי עקב ADD ובעיות ריכוז שמשפיעות עלי בתפקוד בעבודה.

    בתחילת הדרך לקחתי 20 מ"ל ריטלין LA. בחודש הראשון זה עבד טוב - הריכוז היה טוב ותופעת הלוואי היחידה הייתה אובדן תאבון.

    לאחר תקופה, התחלתי להרגיש כאבים חזקים בחזה, ביחד עם יובש מאוד מעיק בפה, מה שמאוד הפריע לי לתפקוד.
    הלכתי לרופא והוא המליץ לנסות קונצרטה 36 מ"ל.
    התחלתי גם אותה - בעיית התיאבון די נפתרה, אך עניין הכאבים בחזה והיובש עדיין קיים. בנוסף, יש תחושה של דיכאון ו"חוסר רצון" לקראת סוף היום - מה שמקשה עלי בבית.

    אשמח לעצות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטלין וקונצרטה - תופעות לוואי

    ד``ר עדי אדר
    28/05/2018

    שלום לך-
    לעתים קונצרטה במינון נמוך גורם לתחושת עייפות.
    במקרים כאלה צריך לשקול העלאת את המינון.
    לגבי תחושת יובש בפה אכן לעתים יש תופעה כזו, שתייה תכופה עשויה לסייע להפחית תחושה זו.
    לא ברור מה כוונתך - כאבים חזקים בחזה! טיפול בתרופות אלו לא אמור לגרום לכאבים בחזה. יתכן לעתים דופק מהיר אשר אולי מפורש על ידך ככאבים . בכל מקרה אם אכן יש כאבים יש לבצע בירור קרדיולוגי ולשקול הפסקת הטיפול התרופתי ולשקול טיפול תרופתי אחר כגון ויואנס.
    מומלץ שתפנה בהקדם להתייעצוץ עם הרופא המטפל.

    בברכה,
    דר' עדי אדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו