התחלתי עבודה במשרה מלאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלתי עבודה במשרה מלאה
    אימא לשלושה
    08/03/2010

    הרבה זמן לא עבדתי או עבדי מהבית ובשל המצב הכלכלי חזרתי לעבודה.
    אני מגיעה ב- 1800 בערב הביתה והילדים הגדולים (7 ו-6) לוקחים את זה קשה.
    איך אפשר להקל עליהם את התאקלמות למצב החדש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחלתי עבודה במשרה מלאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא עובדת

    ד``ר עומר טופול
    09/03/2010

    לאמא שלום,
    ללא ספק הילדים ירגישו בחסרון זמן אמא. אני מניח שבבואך הביתה ממתינה לך הכנת ארוחת הערב ויתר מתלות הבית אשר גוזלות מזמנך עם הילדים.
    אמליץ לנסות ליצור זמן משותף תוך כדי הכנת הארוחה ויתר המתלות. זאת על ידי שיתוף הילדים בעבודות השונות ועל ידי כך הפיכתן לעשיה ולפעילות משותפת.
    בתחילה יהווה הדבר מעמסה נוספת על כתפייך כיוון שתיאלצי ללמד אותם לבצע מתלות שונות, אך עם הזמן (כשלושה שבועות בערך) אני מאמין שתחושי הקלה רבה בעומס ותבלי זמן איכות עם ילדיך.
    הם מצדם יזכו לבלות עם אמא וירכשו מיומנויות אשר ישרתו אותם לאורך כל חייהם.
    בברכה
    עומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום