בעית זרע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית זרע
    בעית זרע - חנ
    24/06/2008

    שלום רב. לאחר 5 הזרעות ללא הצלחה וכן 6 הפריות ICSI על רקע בעית זרע. בממוצע 5-6 מליון מורפולוגיה 4%. בבדיקה אחרונה אצל בר טוב בר אילן - ספירה: 21 מליון מורפולוגיה 0.7% בשיטת מיון 150 תאים (כלומר 1.25 תאים תקינים מתוך 150).יש לציין שבחורף בד"כ הספירה עולה משמעותית ביחס לחודשי הקיץ. מורפולוגיה עדיין נמוכה . ב-2 בדיקות מתוך ה-8 המורפ' היתה יחסית תקינה 14%, 12%. יש לציין שבעוברים היו ואקואולות - הרופאים לא ידעו להסביר מה מקורם.
    למרות ואקואולות - העוברים שרדו יפה מאוד הקפאות. שאלותיי: האם ניתן להרות בהזרעה עם נתונים מסוג זה? האם יש טיפול המנטרל חום באשכים? האם וקואולות נובעות מזרע לקוי או ביצית לקויה? האם יש דרך לבדוק זאת? (כמו כן המטופל סובל מאפטות כרוניות בפה - לא בלשון) - מה שאולי מעיד על עודף חום בגוף בהתאם למה שקראתי בהרבה מאמרים. אשמח לקבלת התשובה. חני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות הזרע

    יוסי פתאל
    25/06/2008

    שלום רב,
    בחינת מורפולוגיה רצוי מעל 14% וזה נחשב לטוב. כדי להשיג הריון בסבירות טובה צריך שיהיה מעל 4% ואת בעיית הריכוז ניתן לפתור טכנית ע"י השבחה. ע"פ התאור שלך הכן ניראה שיש חום פנימי שבודאי משפיע על המורפולוגיה ובכלל על [a href=' http://www.poriyut.org.il/Dynamic.asp?cid=7852' id='link']איכות הזרע [/a].אני מטפל במצב זה ע"י דיקור סיני וצמחי מרפא וכך מוריד את החום העודף באיזור האשכים.
    יוסי פאטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום