מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
שאלה אחרונה בהחלט
רויטל19/07/2011ובאמת שאלה אחרונה באותו הקשר
לא כדאי לי למניעה לקחת 600 מ"ג מגנזיום לתקופה ממושכת יותר ואז אולי לרדת למינון נמוך יותר? כי מדברים על המינון הזה כיעיל ועל מינון של 400-500 כלא יעיל כלל?היו מחקרים על כך,אני ככ מיואשת שאני מוכנה לקחת 600 מג כמה זמן שאצטרך..מצד שני שמעתי שמגנזיום עלול לגרות לשלשול,זה משנה אם אקח 600 מג בכמוסה אחת [זה קיים במגנזיום דיאספורל שעולה יקר] או בכמוסות בודדות נניח 4 פעמים ביום מבחינת יכולת הגוף לספוג ולהסתדר עם הכמות?
מיגרנות זה דבר איום
שוב תודה והמשך שבוע טוב לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי מגנזיום וויטמין B6 ו 2רויטל15/07/2011
שלום
אני מבקשת לשמוע את המלצתכם לגבי המינון המומלץ למגנזיום וויטמין B2 ו 6,אני סובל תממיגרנות שנים רבות והומלץ לי לקחת אותם במסגרת נסיונות להקל עלי את הכאב.המחקרים אומרים שצריך מינון של 600 מ"ג מגנזיום ו400 של ויטמין B2 כדי שתהיינה תוצאות,זה לא יותר מידי?על הקופסה שקניתי כתוב כמוסה עד שתיים ליום שזו כמות של 133 מ"ג לכמוסה כלומר כ270 מ"ג ליום,לגבי ויטמין B2'המחקרים אומרים שצריך 400 מ"ג ליום ובכמוסה של קומפלקס B יש בכל כמוסה רק 50 מ"ג ויטמין B2
אני ממש מבולבלת,אני אקח כמה שצריך גם אם זה יעלה לי הרבה..אין טעם שאקח כמוסה או שתיים ליום אם אין לזה השפעה,הרי המטרה היא החלשת המיגרנות
מאוד אודה לכם על המלצתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספי מגנזיום וויטמין B6 ו 2 - תגובה
18/07/2011רויטל שלום רב,
יש הבדל משמעותי בין הכמות המומלצת של תוסף תזונה במצב של מניעה לבין מצב טיפולי.
מגנזיום יכול בהחלט לסייע בתנועה וגמישות השרירים ומכאן גם להוריד מתח שרירי הגורם לעתים לכאב ראש. 600 מ"ג זו כמות הגיונית למשך שבועיים ואז להוריד ל- 400 מ"ג לעוד שבועיים. אח"כ להשאר על מינון של 200-250 מ"ג ליום כמניעה.
רצוי ליטול באותו זמן גם סידן ציטראט בכמות כפולה מזו של המגנזיום על מנת לשמור על מאזן מינרלי.
ויטמין B2, 6 הם ויטמינים מסיסי מים ולכן אין חשש ליותר מידי או למשקעים של ויטמינים אלו.
אני ממליץ ליטול קומפלקס ויטמין B אחד ליום ובנוסף B2 בכמות משולשת מזו הרשומה על הקופסה באותו אופן שהמלצתי על המגנזיום.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה ..
רויטל18/07/2011תודה על תגובתך
אתמול הבנתי שאני אמורה לקחת בכלל מגנזיום אלמנט כלומר את הצורה הבסיסית שלו ולא סתם מגנזיום ,איך אדע כמה אלמנט יש בכל כמוסה רגילה שיש לי בקופסה של מגנזיום?הבנתי מרוקחת שיש תכשירים שלא נמכרים על המדף והם כמובן יקרים יותר כמו
Magnesium Diasporalוזה מה שאני אמורה לקחת בעצם,אתה יודע את ההבדלים?אני קניתי מגנזיום מקרי שראיתי על המדף.
כמובן שאני מדברת על מניעה,כשיש לי התקף שום מגנזיום לא יעזור אלא רק כדור למיגרנה,גם לא כדור רגיל לכאב לא עוזר.
כשכתבת לקחת סידן בכמות כפולה זה אומר 1200 מג על 600 מג כמות של מגנזיום,זה לא המון??
לגבי ה B2,ממחקרים שקראתי הבנתי שצריך למניעה לקחת כמות של לפחות 300 מג אפילו 400 מג ליום ואתה כתבת לי לקחת כמות משולשת מזו שכתובה על הקופסה של הקומפלקס שם כתוב 50 מ"ג ז"א 150 מ"ג ומשם לרדת בעצם כמו שיעצת לי לעשות עם מנון המגנזיום,הבנתי נכון?
הרבה תודה וסליחה על ההטרדה
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה .. - תגובה
19/07/2011שאלותיך נכונות.
לגבי המינון סידן- התשובה היא כן.
לגבי המגנזיום- תוסף מגנזיום ציטראט יהיה בסדר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת ההבהרה שלי לגבי B2
רויטל19/07/2011לא ענית לי רק לגבי המינון של ה B2
אם ההמלצות הן למניעה 300-400 מג ליום זה לא מסתדר לי עם מה שאמרת,אמרת לי להתחיל עם כמות משולשת מזו שיש בקומפלקס B שהיא 50 מג בסהכ זה אומר 150מג ומשם לרדת בכמות ל100 ואחכ ל50 [כמו עם המגנזיום בעיקרון] אבל אז אני חוזרת למינון מינימלי כמו שיש בכמוסה בקומפלקס וזה לא הגיוני מבחינת מניעה.אשמח רק אם תבהיר לי מה דעתך בענין הזה.
אני מבטיחה שלא תשמע ממני יותר!!
הרבה תודה
אתם עושים עבודת קודש לאנשים שבאמת אבל באמת סובלים
אני יודעת שיש כל מיני אנשים משועממים שדוחפים את האף בכל מיני פורומים רפואיים כאן ואחרים מביעים את דעתם ורק מפריעים או מבקשים עזרה כשהם לא באמת זקוקים לה רק בשביל תשומת לב או כדי להציק..אני באמת לא כזו
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תוספים ובדיקות- האם להפסיק נטילה?
הסתיידות קלה בטבעת מסתם מיטראלי
קמח תירס אורגני לאפייה בפסח
בצקת לאחר ניקוי רעלים וטיפות
טופו המשך לשאלה - מהונדס האם בריא?
טופו על בסיס יומי- האם בריא?
אכילת ירקות למשך כמה ימים ואכילה
שומשום ללא קליפה האם בריא?
יש לי חולשה בזמן האחרון ומים לא עוזרים
שוקולד מריר ואחוז קקאו וסוכר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
