ויטמין בטא קרוטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויטמין בטא קרוטן
    אורטל
    12/01/2008

    שלום לכם!אני נוטלת בטא קרוטן כתוסף תזונה עם הפסקה של חודש חודשיים לאחר חצי שנה של שימוש ובסך הכול כבר 5שנים. רציתי לדעת אם יש סיכון כולשהו למרות שבטא קרוטן מופרש מהגוף ולא נאגר , האם הוא מזרז את הזדקנות הגוף כמו ויטמין A ? והאם יכול לגרום לפיגמנטציה (כך שמעתי) כי יצא לי כתם כהה בטון אחד מצבע עורי על פניי .תודה מראש על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמין בטא קרוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא-קרוטן

    12/01/2008

    שלום רב!
    בטא קרוטן נחשב לאחד מנוגדי החמצון היעילים לגופנו ומסייע להתנגדות הגוף נגד מחלות ונגיפים שונים. אמנם לויטמין זה סוג של פגמנט אך אינו אמור לשנות גוון עורך. לגבי רוב תוספי התזונה הנלקחים לתקופות ממושכות, מומלץ כל 3-4 חודשים לעשות הפסקה של 3-4 שבועות על מנת לאפשר לגוף 'לא להתרגל ' ולתת לגוף לעשות את הפעולות בעצמו.
    מי אמר לך שויטמין A מאיץ הזדקנות??? זוהי שמועה בלתי הגיונית ולא מוצדקת. ויטמין A נחשב לאחד מנוגדי החמצון היעילים ביותר (כמו גם הנגזרת שלו- בטא-קרוטן). לדעבוני אין מרבים להשתמש בו, אך לדעתי רק בשל חוסר ידע. לכן, הסירי דאגה מליבך, רק אם תטלי כמויות גבוהות ביותר של ויטמין A לתקופות ממושכות תיתכן רעילות. המינונים היום-יומיים על פי הוראות יצרן הן נמוכות ובטוחות לחלוטין לשימוש.
    נושא הפיגמנטציה על עורך צריך להבדק על ידי רופא עור.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו