דרושה עזרה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דרושה עזרה דחופה
    אלדד
    01/10/2011

    שלום רב,

    לפני כשבוע עברתי תאונת דרכים עם הקטנוע שנפל על רגלי הימנית.

    בעקבות התאונה הגעתי למיון ובצילום שנערך לכף הרגל "הודגם שבר ניתוק בבסיס של MT 1." (מסרק 1 בוהן רגל ימין)

    כיום, כ 5 ימים לאחר התאונה, אני מצליח ללכת על הרגל הכואבת וחש כאב.

    עד לפני התאונה, הייתי בעיצומן של הכנות למרתון טבריה.

    אבקש לשאול מס' שאלות ברשותך :

    1. האם מומלץ לקחת כדורי סידן או להרבות במוצרי חלב להחלמה מהירה יותר ?

    2.אילו תרופות/מרקחות/מאכלים מומלצים כדי לזרז החלמה וחזרה לריצה ?

    אודה על תשובתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דרושה עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרושה עזרה דחופה - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    17/12/2011

    שלום אלדד,

    מוצרי חלב לא יעזרו לך אלא ההפך.
    יש הרבה תוספי תזונה שיכולים לעזור אך כדאי שהתאמת תוספים תיהיה פרטנית ומותאמת אישית על ידי נטורופת/ית.

    בנתיים אתה יכול לקנות שמן פשתן כמקור לאומגה 3 ולקחת 2 כפות ליום. ניתן על סלט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו