המלצה לטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לטיפול
    שירה
    01/10/2011

    שלום, לאחרונה אני סובלת מעייפות, עצבנות, חוסר חשק לדברים ואני מתלבטת איזה טיפול כדאי, האם נוטורפטיה או טיפול לא קלנוונציונלי אחר? אני מניחה שזה מגיע מחוסר של איזה זה שהוא מרכיב חשוב לגוף, שהרפואה הקונוונציונלית לא מזהה אותה כראוי ולכן אני מאמינה שעל ידי אחת מהשיטות הללו אני יכולה לתת מענה לגוף. יש לצצין כי אינני ששה לטיפולי הדיקור בשל החשש שלי ממחטים ולכן אני אשמח להמלצה לטיפולים אחרים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    16/12/2011

    שלום שירה,

    הכיוון שלך נכון. אם את חשה עייפות מוגברת ועצבנות מאד יכול להיות שחסרים לך חומרים חיוניים מהמזון כמו ויטמינים ומינרלים.

    אני מאד ממליצה לך על טיפול אצל נטורופת/ית כיוון שהמתמקדות היא בשינוי תזונתי והשלמת חסרים תזונתיים ובירור מעמיק מדוע את חשה עייפות.

    אני ממליצה לך לבצע בדיקות דם מקיפות הכוללות ויטמין D, ברזל, פריטין (מאגרי ברזל), מגנזיום, ויטמין B12, חומצה פולית, פרוטאין טוטאל, ולהגיע איתם לפגישת איבחון.

    אשמח לעזור לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו