גירוי בנרתיק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוי בנרתיק
    מיכל
    09/10/2011

    הלכתי השבוע לנטורופתית בגלל בעיה של גירוי בנרתיק שהולך ובא, מבדיקת משטח שעשתה לי רופאת נשים לא מצאו פטרייה אבל לפי הסימנים הוחלט לטפל בזה כמו בפטרייה ולכן נאמר לי לא לאכול מוצרים שיש בהם שמרים, מוצרי חלב ומוצרים עם סוכר.
    יש לי 3 שאלות:
    1. האם ייתכן שיש פטרייה למרות שבבדיקת משטח לא ראו?
    2. האם מותר לי לאכול מוצרים עם תחליפי סוכר?כמו מוצרים של חולי סכרת למשל עם סימן של "איל"?
    3. נאמר לי שמותר לי לאכול גבינת צאן, למה דוקא גבינה כזו כן והיתר לא? והאם הכוונה גם לגבינת עיזים, חלב עיזים וכד'..?

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוי בנרתיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי בנרתיק- תשובה

    ליאת
    10/10/2011

    אני אתחיל מזה שאני לא נטורופתית או רופאה אבל מה שכן גם לי היו גירויים בנרתיק. לגבי החלב אני גם עברתי לחלב עיזים בלבד (עם הקפה זה לא משהו, אבל כל היוגורטים וגבינות מאוד טעימות.. וקצת יקרות יותר:) בכל מקרה מה שכן מאוד עזר לי שמוזר שהנטורופתית לא דיברה איתך זה על וספי תזונה, יש כאלה שיכולים מאוד לעזור.
    אני לקחתי כמוסות שמן אורגנו פראי של סולגאר. 1-2 כמוסות ביום לפי הצורך. מה שהסבירו לי זה שבמקרים מסויימים האורגנו פועל יותר טוב מאנטיביוטיקה ובכך עוזר לפתור את הגוף מכל מיני מזיקים קטנים שמציקים לנו.
    בכל מקרה הייתי ממליצה לך על זה, לי זה עזר.
    בריאות וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי בנרתיק - תגובה

    11/10/2011

    מיכל שלום רב,
    המצב אותו את מתארת בהחלט יכול להיות גם תוצר של פטריה שאינה מתגלית בבדיקות משטח.
    פעמים רבות הבעיה היא במערכת העיכול ומשפיעה על הרירית של הנרתיק.
    ההמלצות לתזונה נכונות, אבל בהחלט לא מומלץ להשתמש בתחליפי סוכר שכן הם בעצמם עלולים לפגוע במאזן חומצה בסיס במערכת העיכול ובנרתיק.
    גבינות צאן/ עיזים קלים יותר לעיכול ודומות יותר בתרכובתן לחלב האם.
    פטריה מאוד מפורסמת היא "קנדידה" היכולה להמצא המערכת העיכול וקיימת במידה זו או אחרת כמעט אצל כל האוכלוסיה. פטריה זו נהנית ממזונות מתוקים, מעובדים ושמרים. ככל שנרבה במזונות אלו, נגרום לה לגדול ולהפריע ביותר סימפטומים. ככל שנמנע ממזונות אלו, יהיה קשה לקנדידה להתקיים ולכן תציק פחות. הסימנים שאת מתארת מזכירים חלק מאלו העלולים להופיע עם הקנדידה ולכן בחרה הנטורופתית את התזונה הנ"ל. אני מסכים עם תגובתה של הכותבת, כי ישנם תוספי תזונה וצמחי מרפאה המאיצים תהליכים אלו, אך חייבים לבדוק זאת קודם.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, עוד שאלה..

    ליאור
    11/10/2011

    קיבלתי גם טבליות לבליעה cndd, שמן אורגנו פעמיים ביום, פרוביוטיקה וכמוסות וגינליות לנרתיק.

    האם יש ירקות מסוימים שכדאי להימנע מאכילתם או שניתן לאכול הכל חופשי? (שואלת בעיקר על פלפל, חצילים, תפו"א, כרובית...)
    האם ככה אצטרך לאכול תמיד וברגע שאחזור קצת למתוק הפטרייה תחזור או שזו רק תקופת מעבר שתחלוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו