טריגליצרידים גבוהים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טריגליצרידים גבוהים
    היי
    01/11/2011

    שלום רב

    אני בת 24 וסובלת מרמה גבוהה מאוד של טריגליצרידים(בסביבות 270).מעבר לכך בריאה ללא בעיות מיוחדות.
    קיבלתי הנחיות מהרופא לבצע כמה פעמים בשבוע פעילות אירובית,להימנע מסוכרים ופחמימות שאינם מורכבות ולאכול מאכלים דלים בשומן וקלוריות.
    מעבר להנחיות אלו רציתי לשאול האם יש מאכלים שיכולים לסייע בהורדת השומנים? שמעתי למשל כי שיבולת שועל -2-3 כפו ת ביום יכולים לעזור...
    האם יש צמחי מרפא,חליטות שמומלצות לצורך הורדת טריגליצרידים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טריגליצרידים גבוהים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריגליצרידים גבוהים - תגובה

    02/11/2011

    שלום רב,
    מצב הטריגליצרידים מסמן כי או שישנה בעיה של משקל עודף, או אכילה בלתי מבוקרת של פחמימות מעובדות (ממתקים, שוקולד, מוצרי מאפה מקמח לבן, אורז לבן, תפו"א ...) ומזונות שמנים- מזון מטוגן, מזון המכיל מרגרינה, גבינות שמנות וכו'.
    ראשית כל- לא לאכול מוצרי דייאט (גבינה/חלב 0%, משקאות דייאט...). אלו לא עוזרים להוריד שומנים בדם, אלא רק מכבידים על הכבד.
    ממליץ לשתות חליטת צמחים של "גדילן מצוי". ניתן להשיג בכל בית טבע. קמצוץ עלים לכוס תה. יש לשתות בכל יום כוס אחת.
    מלבד לכך, במידה ותרצי לטפל בנושא באופן מקיף, מומלץ להגיע לייעוץ אישי ומקיף.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו