נפיחות בבטן עליונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בבטן עליונה
    ת
    15/11/2011

    לאחרונה ירדתי במשקל בעזרת דיקור סיני ושמירה על תזונה נכונה ובריאה.הנפיחות והצמיג שהיה לי בבטן העליונה נעלמו בהתחלת התהליך.כעת סיימתי את התהליך שכלל בין היתר גם לקיחת כדורים צמחיים שהסיני רקח לבד.אני חושבת שהוא עשה משהו וכל השומנים או הנוזלים של הגוף יצאו וכך לא היה שומנים ונפיחות בבטן העליונה.עכשיו, משהטיפול הסתיים הכל חזר.מה זה יכול להיות ואיך אפשר להפטר מהשומן הספציפי הזה שוב? אני גרה בקנדה והסיני יצא לחופשה ארוכה כך שאין לי אפשרות להתייעץ איתו שוב.אשמח אם יהיה לכם כיוון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בבטן עליונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בבטן עליונה - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    15/12/2011

    שלום שולי,


    על אף שצמחים מסויימים יכולים לעודד חילוף חומרים ושריפת שומנים רוב העבודה בשריפת השומן היא בהפחתת האכילה הכללית ופעילות גופנית.

    אם עלית במשקל, סביר להניח שאכלת יותר מאשר כאשר היית בתוך התהליך.

    אם את חשה כי את אוכלת באותה המידה אך עדיין עולה במשקל, אני ממליצה לך לגשת ליעוץ אצל נטרופת/ית. צריך לראות בדיקות דם ולבחון שוב את התזונה הכללית בעבר ובהווה.

    אם אינך מוצאת בסביבת מגורייך נטורופת תוכלי להתייעץ עם נטורופת/ית מהארץ דרך מפגש אינטרנטי.

    אשמח לעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו