חיידק הליקובקטר פילורי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיידק הליקובקטר פילורי
    שיר
    30/11/2011

    שלום
    אני סובלת מהחיידק הטורדני הזה כבר המון זמן. כשעלו עליו לראשונה קיבלתי את הטיפול האנטיביוטי המשולש אך החיידק לא עבר (מאוחר יותר התברר שנעשתה טעות וקיבלתי 2 אנטיביוטיקות מאותה משפחה. אציין כי אני אלרגית לפנצילין).
    לאחר חודש ניגשתי לרופא גסטרו שעשה לי בדיקת גסטרוסקופיה וגילה כי נגרם גם אולקוס קל. טופלתי שוב באנטיביוטיקה, כל הסימפטומים נעלמו אך בבדיקה התברר שהחיידק עוד ישנו.....
    לאחר כשנה היתה החמרה בסימפטומים וניגשתי לטיפול אצל נטורופת, הטיפול הביא להקלה משמעותית בסימפטומים ורמת החיידק ע"פ בדיקת נשיפה ירדה..
    השתדלתי לאמץ כמה שיותר מעצות הנטורופת כאורח חיים. אולם כעת, כשנה אחרי, שוב יש החמרה בסימפטומים ועלייה ברמת החיידק ואני רוצה לנסות שוב את הטיפול האנטיביוטי.
    שאלתי היא האם יש תוספים/מאכלים (לצריכה או למניעה) שיכולים לעזור להצלחת הטיפול?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק הליקובקטר פילורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר

    מיכה
    07/12/2011

    בכתבה על עלעלים כתוב כי צמח המורינגה משמש נגד הליקובקטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לעזור

    אבי
    08/12/2011

    תיפני לנטורופתית טובה עדיף על אנטיביוטיקה שלא עושה טוב לגוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק הליקובקטר פילורי - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    13/12/2011

    שלום שיר,

    לפי דעתי את זקוקה לטיפול ממוקד לחיזוק הגוף ולא משהו זמני של מספר שבועות או חודשים. מה שאת מתארת היא בעיה כרונית שלא טופלה כראוי.

    רוב הסיכויים שהאנטיביוטיקה שוב לא תעזור, כי הבעיה היא לא בהריגת החיידק אלא בחיזוק המערכת החיסונית שכנראה חלשה אצלך והאנטיביוטיקה מחלישה עוד יותר את החיסון כך שלטווח הרחוק היא לא טובה לך.

    הליקובקטור פילורי קיים כמעט אצל כל אדם באופן טבעי וחיוני בקיבה, הבעיה היא לא החיידק אלא כאמור מערכת החיסון שלך שמאפשרת לו לפרוץ מעבר למה שהוא צריך.

    אשמח לעזור לך פרטנית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו