הפסקת הווסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת הווסת
    נדיה
    04/12/2011

    היי,
    אני בת 19,
    וע"פ אבחון של הגיניקולוג יש לי חוסר איזון הורמונלי
    ולכן יש לי הפסקה בווסת כבר כ4 חודשים.

    ובאמת אני חשה ברע, כאבים נוראיים בשדיים,וכ'ו..
    הוא המליץ להתחיל לקחת גלולות בשביל לאזן את העיניין, אחרת זה מסוכן להישאר במצב הזה.

    אני מתנגדת בתוקף לגלולות.
    רציתי לשאול אם יש המלצות כלשהן לתזונה שתאזן את ההורמונים או תוסף כלשהו..?
    או שלקחת גלולות מחוסר ברירה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת הווסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת הווסת - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    13/12/2011

    שלום נדיה,

    את פועלת נכון. גלולות אומנם יסדרו לך את הווסת אך הן לא יסדרו את הגורם לחוסר האיזון שנוצר והבעיה תשאר חבויה.

    הפסקת הווסת יכולה לנבוע בשל הרבה סיבות. למשל: שינוי קיצוני בתזונה, מתח נפשי, או אכילה לא נכונה לאורך שנים, ואפילו בעיה בריאותית שכרגע שאינה מורגשת פיזית.

    אני מאד ממליצה לך לגשת לנטורופת/ית לאיבחון כדי להבין מדוע פסק הווסת והתאמת טיפול באופן המתאים לך אישית על ידי שינוי תזונתי ונטילת תוספים כמו ויטמינים אם חסר או צמחי מרפא לאיזון הורמונלי טבעי.

    אשמח לעזור לך פרטנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו