תינוקת בת 3שבועות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 3שבועות
    עדי
    19/12/2011

    הי יש לביתי לבן על הלשון אני מניקה אותה יש מצב שיש לה פטרייה או משהו כזה ???ומה אפשר לעשות תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 3שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 3שבועות - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    20/12/2011

    שלום עדי,

    יכול להיות שמדובר על פטריה. אני ממליצה שתגשי לרופא בכדי לקבל איבחון.
    אולם לא הייתי ממליצה לך למרוח לה את המשחות הקונבנציונליות שהרופאים נותנים.

    כדאי לראות האם יש פטריות גם באיזורים אחרים בגוף שלה כמו באיזור החיתול וקיפולי העור.

    אם את מניקה סביר להניח שאת הדבקת אותה כיוון שפטריות הן מאד מדבקות.אני מאד ממליצה שאם זו אכן פטרייה שתגשי ליעוץ אצל נטורופת/ית על מנת לבדוק מאיין הגיעה הפטרייה וכיצד לטפל גם בך וגם בה בצורה הטבעית ביותר שלא תזיק לא לך ולא לה.

    יכול להיות שלא מדובר על פטרייה. האם ניסית לגרד את זה בעדינות עם האצבע? (כמובן שלשטוף את היד לפני). אם הכתם יורד זה כנראה מהחלב. אם הכתם לא יורד סביר להניח שזו פטרייה.

    עד שתגשי ליעוץ ואיבחון את יכולה לעשות מספר דברים:

    למרוח לה ממש מעט סודה לשתייה על הלשון
    למרוח לה מעט שמן זית על הלשון

    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו