מה לאכול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לאכול?
    מוטי
    07/02/2012

    שלום,


    אני בן 23, והתחלתי לקחת את הבריאות בצורה רצינית, מעט אובססיבית אפילו.
    הפסקתי לצרוך חלב לחלוטין! לעולם לא אכניס את הרעל הזה לגופי שוב, ומה שעצוב הוא שכל חיי סיפרו לי שחלב זה בריא.
    כעת אני מנסה להפחית גם בבשר אדום, ובעוד מזונות לא בריאים.
    אם כך, מה בעצם כדאי לאכול לארוחת בוקר, צהריים וערב? אוקיי, אז יש להרבות בפירות וירקות. מה לגבי לחם? טונה? פסטרמה? (לא של בשר אדום), עוף?

    שינוי שעשיתי לאחרונה הוא מעבר מהבמורגר בקר להמבורגר צמחי, אך מדובר במזון קפוא, שפשירים בתנור. לא נורא?

    וואו, יותר מדי מידע!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לאכול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לאכול? - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    07/02/2012

    שלום אושיק,

    כל הכבוד! אתה עושה לבריאותך רק טוב.
    מדובר על שינוי רציני, ולפי דעתי אתה זקוק להכוונה מקצועית.
    מה לא לאכול, איזה מזונות כן לאכול וכמה.

    דרך הפורום זה שטחי מידי לטעמי עבור נושא כזה.

    בנוסף כדאי שתבצע בדיקות דם ותתן לנטורופת/ית שמבינה בתחום לאבחן וזאת על מנת שתוכל להתחיל את אורח החיים החדש כמו שצריך.

    אשמח לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו