לא ברור לי הקטע של ניקוי הגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא ברור לי הקטע של ניקוי הגוף
    מיה
    11/02/2008

    למה דווקא לנקות את הכבד, למה לא את המעי שם גם יש המון פסולת. האם הגוף לא מתוכנן "לנקות עצמו" אני לא מתכוונת לאלה שאוכלים ג'אנק. האם בניקוי יש גם נזק? למשל שהגוף מתנקה אחר כך פחות טוב כי הוא הורגל לתהליך ניקוי אחר? תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע לנקות את הגוף?!

    11/02/2008

    שלום רב!
    זו שאלה מצויינת. באמת מדוע לנקות את הכבד...
    התשובה היא שיש לנקות פסולת מכל המערכות המססנות פסולת בגופנו: כבד, כליות, מערכת עיכול, לימפה, דם וכו'.
    הפסולת המצטברת בגוף ברובה קשורה למזון אותו אנו אוכלים. יחד עם זאת אנו גם חשופים לפסולת מהאויר (זיהום אויר, קרינה...) וכן לתכנים רגשיים רבים. כל אלה מסוננים דרך גופנו. לכן מומלץ אחת לתקופה "לנקות" על מנת שהמסננים יעבדו ביעילות גבוהה יותר.
    נכון שאלו ששומרים על אורח חיים בריא וניזונים ממזונות עתירי סיבים, מזון אורגני וכו' יכולים לשמור על המערכות תקינות לאורך זמן רב יותר, אך כולנו בסופו של דבר חייבים לסייע לגוף בתהליך חשוב זה של ניקוי פסולת מהמערכת.
    גופנו יודע להוציא פסולת, אך התזונה של היום וכל שאר הפרמטרים השתנו לעומת העבר. לכן עלינו לקחת אחריות על הגוף ולא לסמוך עליו שיעמוד בכל פסולת /רעלן שנכניס אליו.
    מקווה כי המידע הועיל.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך

    מיה
    12/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לתשובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    13/02/2008

    מיה צהריים טובים
    בגופנו יש מספר מערכות סילוקיות אשר אמונות על סילוק הרעלנים מגופנו (דהטוקס). מע' השתן, העור, לימפה, עיכול וכבד. אחד התפקידים של הכבד הוא לפנות חומרים מהגוף כמו כן הוא אחראי על כל נושא המטבוליזם. ברגע, שיש עומס רעלנים בגוף, כל המערכות הסילוקיות עובדות בעודף והדבר יכול להתיש אותם. לכן כאשר מבצעים תהליך ניקוי רעלנים חשוב מאד לחזק נניח את הכבד כי יש לו חשיבות רבה בתהליך הדהטוקס, בין השאר מאחר והא מפעיל מערכות אנזימטיות שונות אשר מנטרלות רעלים שונים ורדיקלים חופשיים. יחש אסכולות שונות של ניקוי הגוף מרעלנים. כמו כן קיימים מספר רבדי ניקוי. לשאלתך הנוספת, רעלנים לא נוצרים רק מג'אנק פוד, רדיקלים חופשיים שהם סוג של רענים נוצרים גם בתהליכי נשימה ועיכול רגילים לגמרי, סטרס גם גורם לרדיקלים חופשיים, סביבת מגורים או עבודה ועוד. מומלץ לבצע תהליך ניקוי אינטנסיבי פעמיים בשנה
    לבריאות
    מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו