מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנדידה אלבקינסנטלי18/04/2012
שלום רב ,
אני בחורה בריאה ונפני כ-8 חודשים התחילו לי הפרשות עשיתי בדיקת תרבית ויצא לי
שיש לי קנדידה אלבקינס וזה מתבטא רק בהפרשות בלבד ללא גרד או אודם .
הלכתי להמון רופאים ועדיין אף אחד לא הצליח לפתור לי את הבעיה לצערי ..
חשוב לציין כי קיבלתי נרות לנרתיק +כדורים בשם פלוקנוזול וגם ניסיתי את הכדורים איטרנול לפטרת בנרתיק כמובן שהם עזרו לתקופה קצרה מאוד וכשקיבלתי מחזור זה שוב חוזר בסיום המחזור .
אני מאוד מתוסכלת !!! ומיואשת מהנושא ...
איני יודעת כבר מה לעשות כדי לצאת מהצרה הזאת ???
אני בנוסף לוקחת פרוביוטיקה 10 מילארד חיידקים ושמן אורגנו וזה עוזר .
השאלות הן :
1. שמעתי שיש בדיקת דם לאיתור קנדידה האם כדאי לעשות אותה ?
2. הלכתי לנתורפת נפני כחודש והוא הביא לי רשימה מה לאכול מה מותר ומה אסור ..
האמת שזה נורא קשה לעמוד בתפריט הזה יש לציין כי חודש אחד הקפדתי ולאחר מכן כבר התייאשתי ...
3. הכי מדאיג אותי שזה עלול לפגוע בפוריות האם פטריה גורמת לעקרות ?
4. קראתי באינטרנט שקנדידה יכולה לחדור לדם במקרים קשים ועלולה לגרום למוות האם זה נכון ?
4. אני ממש מודאגת וחרדה אודה על תשובתך על כל השאלות שלי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה אלבקינס - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין19/04/2012שלום נטלי,
אני שמחה שהתחלת טיפול פרוביוטי ואורגנו ועוד יותר שמחה שזה עוזר לך.
1. בדיקת הדם לא אמינה בעיני, עדיף לבצע בדיקת צואה כדי לראות האם יש קנדידה גם במערכת העיכול.
2. אם התפריט שהנטורופת נתן לך קשה מידי יש לך 2 אופציות או לחזור אליו - לשתף אותו בקושי והוא לבטח ישנה דברים שיתאימו לך אישית ואם לא אז לגשת לנטורופת/ית אחר/ת כי אני כן חושבת שאת זקוקה ללווי איש מקצוע.
3. אכן יכול לפגוע בפוריות כאשר מנסים להיכנס להריון. אך זה לא יגרום לעקרות. רק במקרים ממש קיצוניים וזה ממש נדיר.
4. הקנדידה אכן יכולה להגיע לכל מקום, אך מדובר על הזנחה ולפי מה שאני מבינה את מטפלת בעצמך.
כאמור, אני ממליצה לך לבצע בדיקת צואה ולהגיע למעקב אצל איש מקצוע עם ניסיון.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
הסתיידות קלה בטבעת מסתם מיטראלי
קמח תירס אורגני לאפייה בפסח
בצקת לאחר ניקוי רעלים וטיפות
טופו המשך לשאלה - מהונדס האם בריא?
טופו על בסיס יומי- האם בריא?
אכילת ירקות למשך כמה ימים ואכילה
שומשום ללא קליפה האם בריא?
יש לי חולשה בזמן האחרון ומים לא עוזרים
שוקולד מריר ואחוז קקאו וסוכר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
