אני בת 54 וסובלת מהיפותירוא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בת 54 וסובלת מהיפותירוא
    ציפי
    06/06/2012

    30 שנה אני מקבלת אלטרוקסין אך נראה שאין לי כמעט חילוף חומרים,אני משתדלת לאכול מעט ובכ'א מאד מלאה.
    לאחרונה עשיתי שבועיים צום מיצי ירקות והיה סיוט אך ירדתי 6 ק'ג ואח'כ באיטיות נוראה עוד 3 ק'ג ועלי לרדת עוד כ-10 ק'ג לפחות.
    מאז הצום אני טבעונית והייתי מתחילה את הבוקר עם קווקר מלא -ואמרו לי שלתת פעילות הבלוטה לא כדאי .האם זה נכון?
    אין לי כמעט מה לאכול כי כל מה שלא משמין,כמו: קולורבי ,חסה,כרוב,ברוקולי ותרד-לא טוב לי לאכול.
    בגלל שרעבתי לקחתי כמות גדולה יותר של גזר ונעשיתי כתומה בפנים.
    מה לעזאזל אוכל לאכול?
    בבוקר אני לוקחת תפוח ובננה עם 3 שקדים ואגוזים.אח'כ סלט ענק שיש בו רק מלפפונים ,עגבניה ונבטים עם מעט גרעיני חמניות ודלעת.
    מנת דג ומרק ירקות שמורכב מקישואים ,דלעת והרבה כרוב (מבושל אומרים שלא בעיה)
    אני רוכבת שעה על אופניים כ-4 פעמים בשבוע ,ופעמיים פילאטיס.
    יש לכם עיצה בשבילי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין 2כפות טחינה ומעט אבוקדו

    ציפי
    06/06/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בת 54 וסובלת מהיפותירוא - תגובה

    12/06/2012

    ציפי שלום רב,
    נראה כי עשית שינוי תזונתי המשפר את מצבך אך כפי הנראה שאינו מספיק לך וכנראה שגם אינו מדויק מספיק עבורך.
    על מנת להחליט במצב מורכב זה מה מתאים לך, עלי לערוך לך בדיקה מקיפה יותר. מומלץ להגיע לאבחון ומכאן נהיה בטוחים יותר מה מומלץ ומה לא.
    כאן גם חשוב לציין כי תזונה לבדה לא תספיק וכי ישנם תוספי תזונה/ ויטמינים/ צמחי מרפאה החשובים לאיזון מצבך.
    אשמח לעזור.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי אלו נתונים שכתבתי נראה לך שאני

    ציפי
    12/06/2012

    זקוקה לתוספי ויטמנים?
    התייחסת לתת פעילות בלוטת התריס או לאי הירידה במשקל?
    הייתי מודה לך אם היית יכול להוסיף עוד מידע על מה שכתבתי ושאלתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי אלו נתונים שכתבתי נראה לך שאני - תגובה

    13/06/2012

    ציפי שלום לך שוב.
    התייחסתי גם לתת פעילות הבלוטה וכן לעודף המשקל. בד"כ ישנו קשר בין השניים.
    תוספי תזונה יכולים לתת באופן מרוכז חומרים המזינים את המערכות וכך לעודד את ריפויין.
    אינני יכול להיות ספציפי בדבר אילו ויטמינים או תוספי תזונה אחרים המתאימים לך, ללא אבחון מקיף.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו