ארוחת בוקר צהריים וערב-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארוחת בוקר צהריים וערב-
    לילי
    02/07/2012

    אני אוכלת מידי בוקר: שיבולת שועל (4 כפות),כף נבט חיטה, חצי כפית קינמון- מערבבת הכל ביחד ומוסיפה מים (הבנתי שלא נכון לערבב עם חלב).
    מה עדיף מים קרים או רותחים?. האם המים הרותחים יפגעו בויטמיני ה-B?
    לאחר מכן אני טוחנת כפית זרעי צ'יאה, כפית זרעי פשתן-ושותה אותם מעורבבים עם 2 כוסות מים.
    לאחר מכן אני שותה כפית שמן זית איכותי ובתוכה 7 טיפות ויטמין D.
    (בצהריים אני אוכלת עוף עם ירקות (פעמיים בשבוע), ובשאר הימים דגנים וקטניות כגון:קינואה ועדשים).
    גם בערב אני אוכלת מידי יום 4 כפות שיבולת שועל במים קרים ולעיתים גם שעועית ירוקה (מבושלת במים רותחים חמש דקות).
    רציתי לדעת אם אכן אני פועלת נכון או שמא לא נכון לצרוך כך.
    אני גם מתקשה מאד להגיע לצריכת 1,200 מ"ג סידן ליום, וזאת מאחר וכמעט איני אוכלת מוצרי חלב. יש לכם עיצה איך צורכים סידן איכותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחת בוקר צהריים וערב-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר צהריים וערב- - תגובה

    02/07/2012

    לילי שלום רב,
    נראה כי את אוכלת מזונות איכותיים עם המון מחשבה על ערכי המזון.
    לגבי סידן- חשובה ספיגה נאותה ולאו דווקא כמות גבוהה. לכן, הקפידי על צריכת ירקות ירוקים העשירים בסידן, טחינה גולמית ומוצרי שומשום הנם מקור טוב לסידן זמין. בנוסף, במידה וצורכת דגים- גם הם מקור מצוין לסידן.
    שתייה נאותה של מים יסייעו גם כן לחילוף חומרים של סידן בגוף.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו