תזונה טבעית לאחר ניקוי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה טבעית לאחר ניקוי
    מושי
    16/07/2012

    . לאחרונה ביצעתי ניקוי רעלים במשך שלושה שבועות, כולל ההכנה (תכנית הניקוי של ד"ר חוגנר שכוללת צום מיצים המשולב עם ארוחה מוצקה בצהריים, המבוססת על עקרונות התזונה הטבעית) וכעת אני חוזרת בהדרגה לתזונה רגילה. בהקשר זה יש לי מספר שאלות:
    1. האם להמשיך לקחת גם כעת את התוספים שלקחתי בניקוי: כורכום, ויטמין סי, סיבים תזונתיים ופרוביוטיקה?
    2. באיזה קצב להחזיר מאכלים לתפריט? (ד"ר חוגנר ממליץ להחזיר מאכל ליומיים ולעקוב אחרי תגובת הגוף- האם זה נכון?)
    3. בעבר נהגתי לאכול בארוחת הערב לחם מלא עם מוצר חלבי כלשהו (קוטג'/ גבנ"ץ לייט) וביצה או טונה. מה כדאי לי לאכול במקום המוצר החלבי שיהיה שווה ערך בהרכבים התזונתיים (התפריט הקודם הורכב ע"י תזונאית קלינית). האם צריך לוותר על הביצה (אורגנית) או הטונה?
    4. אני נוהגת לאכול יוגורט ביו פעם ביום, האם מומלץ להמשיך לאכול אותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה טבעית לאחר ניקוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה טבעית לאחר ניקוי - תגובה

    17/07/2012

    שלום רב,
    בכל מצב של ניקוי הגוף יש לשים לב כי מבודדים את המזונות אליהם חוזרים ולעשות זאת בהדרגה. פעמים רבות נמצא כי ישנם מזונות המיצרים כאב או אי נוחות כלשהי ואנו נוכל לדעת מהו המזון רק אם נוסיף בכל פעם מזון אחדת נשים לב לתגובה ולפי זה נדע כיצד להמשיך- באם להוריד או להוסיף את אותו מזון לתפריט. לשאלותייך:

    האם להמשיך לקחת גם כעת את התוספים שלקחתי בניקוי: כורכום, ויטמין סי, סיבים תזונתיים ופרוביוטיקה?
    כן, מומלץ להמשיך לפחות לעוד 3-4 שבועות את התוספים.

    2. באיזה קצב להחזיר מאכלים לתפריט? (ד"ר חוגנר ממליץ להחזיר מאכל ליומיים ולעקוב אחרי תגובת הגוף- האם זה נכון?)
    נכון ובהתאם לדברי ההקדמה שלי.

    3. בעבר נהגתי לאכול בארוחת הערב לחם מלא עם מוצר חלבי כלשהו (קוטג'/ גבנ"ץ לייט) וביצה או טונה. מה כדאי לי לאכול במקום המוצר החלבי שיהיה שווה ערך בהרכבים התזונתיים (התפריט הקודם הורכב ע"י תזונאית קלינית). האם צריך לוותר על הביצה (אורגנית) או הטונה?
    אינני ממליץ לחזור למוצרי החלב- ניתן לאכול ירקות, טחינה או מוצרי שומשום אחרים, חלב סויה או חלב אורז. כל אלו מכילים רכיבים תזונתיים עשירים יותר מהחלב.
    אין צורך לוותר על ביצה- זהו מזון המכיל רכיבי מזון רבים וחשובים. טונה טוב לאכול אך אין להגזים בו בגלל שמגיע בשימורים.

    4. אני נוהגת לאכול יוגורט ביו פעם ביום, האם מומלץ להמשיך לאכול אותו?
    אני ממליץ להימנע ממוצרי חלב עד כמה שניתן. אם ממש רוצים, ניתן להחליף למוצרי חלב עיזים.
    בהצלחה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו