?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ?
    יעל
    21/02/2008

    האם ארוחת בוקר שמכילה:
    כוס נס ללא סןכר
    גביע קוט'ג 1/2 אחוז שומן
    2 כפות גבינה 1/2 אחוז שומן
    ביצה קשה
    האם זו ארוחת בוקר בריאה?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה בריאה

    22/02/2008

    שלום שוש,
    שאלתך טובה, כיוון שמה שאת מתארת לרבים יראה כארוחה טובה ובריאה.
    האמת מעט שונה:
    * כוס נס קפה- אם מדובר בקפה היחידי של היום אז אין זה נורא, אך חשוב לדעת כי נס קפה פחות בריא מקפה שחור כיוון שהוא עבר תהליכים כימיים על מנת להביאו למצב בו הוא נמס. האם כשציינת שאת שותה אותו ללא סוכר התכוונת גם ללא ממתיק אחר?
    * קוטג'-נחשבת לגבינה די טובה ויחסית קלה לגופנו לפירוק לעומת גבינות מעובדות אחרות. יחד עם זאת, גבינה שאחוז השומן שלה כה נמוך לא תאפשר ספיגת סידן יעילה. מומלץ שמוצרי החלב יהיו לפחות 3% ואף יותר. במוצרי חלב דלי שומן בד"כ קיימים מוצרי טעם וריח המסייעים לגבש את הגבינה. לכן איני תןמך במוצרים אלו.
    מוצרי חלב ככלל קשים לגוף לעיכול. תנסי לאכול אבוקדו, יוגורט עיזים, ביצה קשה וירקות טריים... אלו יהוו אבני יסוד טובים יותר לגופך.
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו