שאלה לגבי פיצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי פיצה
    אורי
    14/11/2012

    שלום,
    יש לנו ילדה בת 3 בעוד כחודש ומשקלה תקין.
    מה דעתכם על יציאה לבילוי של פעם בשבוע , בו הילדה אוכלת משולש פיצה (כאשר כיום היא מסוגלת לאכול חצי משולש).
    אני טוענת שבפיצה יש קמח לבן חסר כל ערך תזונתי, גבינה צהובה שמנה (גבינה אמיתית ולא תחליפי גבינה).
    כמו כן, אכילת פיצה (או חצי פיצה) בשבוע עלולה לגרום לרכישת הרגלי אכילה גרועים של ג'אנק פוד וגם בסופו של דבר תגרום להשמנה.
    בעלי טוען שאין בפיצה כל נזק והיא מכילה סידן, ורסק עגבניות ופעם בשבוע זה לא נורא.
    מבקשים את דעתכם בעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי פיצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי פיצה - תגובה

    14/11/2012

    אורי שלום,
    פיצה אינו מזון מזין או בריא בשום צורה. מדובר ב"ג'אנק פוד" טהור. אבל, אם התזונה היומית היא בריאה ומאוזנת- ירקות ופירות, בשר רזה, ביצים, קטניות ודגנים מלאים... לאורך כל השבוע ורק פעם בשבוע היא אוכלת משולש פיצה, לא יקרה דבר.
    אני מאמין כי גם חשוב שילד לא ירגיש מקופח או "שאסור" לו. דבר כזה יכול לעיתים לייצר אנטגוניזם לאוכל בריא ודחף גדול יותר לאכול את מה שאסור.
    חשוב ליצור איזון!
    תאכלו בריא ומושכל לאורך כל השבוע, כך שפעם בשבוע משהו "אסור" בעצם מותר.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו