תזונה לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה לתינוק
    קרן
    13/01/2013

    שלום,

    הקטנצ'יק בן 7.5 חודשים. אוכל בהצלחה ירקות, פירות, אורז, לחם, קינואה, שיבולת שועל, סולת, עדשים, הודו, עוף, שקדייה ומולסה.

    אני רוצה לבשל לו מרקים ותבשילים על בסיס מלא ולא מעובד כלומר אורז מלא, לחם כוסמין, איטריות מקמח מלא וכו'. בנוסף האם מותר לתת לו מזון-על כמו תותי גוג'י?

    האם זה אפשרי בגילו? מדובר בהרבה סיבים וחשש לגזים. מה דעתכן?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לתינוק - תגובה

    14/01/2013

    קרן שלום.
    חשוב לזכור כי לפני שהאדם המציא את עיבוד המזון, אכלנו את המזון כמו שהוא, עם הסיבים.
    היכולת של מערכת העיכול שלנו להתמודד עם הסיבים היא טובה. כמובן שכאן נכנסים עוד מרכיבים- שתיית מים ופעילות גופנית. אם בנך בתנועה כל הזמן אז לא צריכה להיות בעיה. הקפידי על שתית מים נאותה וכן יש להוסיף את המזונות בהדרגה. מדובר בכל זאת בילד מתחת לגיל שנה.
    כל מזון חדש יש להכיר לו בהדרגה.
    גם גוג'י ברי הם בסדר. מומלץ לשים במים בכדי לרכך אותם או לפרק בבלנדר עם מים ופירות נוספים.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו