קקאו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קקאו
    אלעד
    19/01/2013

    1.אם אני מוסיף קקאו לחלב אז הקקאו מוריד את ספיגת הסידן?
    ואם כן בכמה אחוז?כי סך הכל קקאו זה דבר בריא,ואם מוסיפים אותו לדייסה שהבסיס שלה הוא חלב אז הוא משדרג את הדייסה,אך מצד שני הוא יכול להוריד את ספיגת הסידן?
    2.קינמון יש לשים לקראת סוף הדייסה או בהתחלה?האם החום הורס את ערכו התזונתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קקאו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קקאו - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    20/01/2013

    שלום אלעד,

    חלב מן החי הוא לא המקור ממנו צריך לדאוג לסידן איכותי. הסידן שנמצא בחלב מן החי הוא ברובו לא נספג ויוצר בעיות בריאותיות שונות. מקורות לסידן איכותיים שנספגים היטב הם ירקות ירוקים, אגוזים ושקדים לא קלויים, קטניות שונות כמו שעועית, פול, סויה, עדשים, דגנים מלאים: חיטה מלאה, קינואה, כוסמת, דוחן, שיבולת שועל, פירות טריים ויבשים כמו תמרים ותאנים, שומשום מלא וכו... המטרה היא שהתזונה תיהיה מגוונת מאד ואז תחשף ליותר מקורות תזונתיים.

    קקאו אכן פוגע בספיגת מינרלים כולל סידן ולכן אין לצרוך ממנו הרבה.

    קינמון בריא אך בכמויות ששמים באוכל החומר הפעיל אינו משפיע לטובת בעיות בריאותיות. כדי לשמר מה שניתן מומלץ לשים את הקינמון בסוף הבישול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו