הורדת טריגליצרידים , תזונה טבעונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדת טריגליצרידים , תזונה טבעונית
    עמית
    28/01/2013

    שלום אני בת 25 ,
    אני סובלת מנטייה לערכים גבוהים של טריגליצרידים ( השיא היה 500 + לפני 5 שנים ) הצלחתי להוריד לבד ל-180 באמצעות אכילת מרובה של חלבונים וספורט.

    מאז זה התנדנ עלה וירד ( כשהתאמצתי ...)
    לפני שנה וחצי התחלתי לאכול תזונה טבעונית ( ללא ביצים , חלב ובשר כלשהו) יוצא שאני אוכלת יותר פחמימות והמדד שלי כרגע הוא 240 שזה גבוה....

    השאלה שלי אם יש לשיטה הנטורפתית מה להציע לי? אני לא רוצה לותר על הטבעונות ( מה גם , שמוצרי חלב זה לא בדיוק שיא הבריאות).

    אשמח לעצות מה לשפר בתפריט ,
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת טריגליצרידים , תזונה טבעונית - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    06/02/2013

    שלום עמית,

    בחירה נבונה לוותר על מזון מן החי. בתור נטורופתית טבעונית בעצמי אני מאמינה ויודעת כי זו התזונה הטובה ביותר.

    מה שקורה בתזונתך הוא דבר לא תקין שכמובן מצריך שינוי.

    התזונה חייבת להיות מגוונת ולהכיל מזונות טבעיים ואיכותיים.

    כאשר אוכלים בעיקר פחמימות מעובדות הגוף מפרק אותן לסוכר ומכיוון שהגוף לא זקוק לכמות כה גבוהה של סוכר הוא אומר "אני אקח את זה ואשמור לעת הצורך" אך אין צורך להישתמש במאגרים כי הגוף כל הזמן מקבל עודפי סוכרים. זה בעצם מה שמצטבר כטריגליצרידים.

    אשמח לעזור לך לבנות תפריט טבעוני בריא ומותאם אישית לאיזון הטריגליצרידים והבריאות כולה.

    בברכה,
    נטלי שוינקלשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו