שתיית מים והרזייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתיית מים והרזייה
    פרח
    25/03/2008

    צהריים טובים.
    ברצוני לדעת האם יש קשר בין שתיית מים והרזייה ואם כן אשמח אם תוכלו להפנות אותי למחקרים בנושא.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית מים והרזייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מים והרזייה

    25/03/2008

    שלום רב!
    אכן יש קשר בין שתיית מים לבין הרזיה. את המחקרים המדעיים איני יכול להציג בפניך, אך הנסיון שלי כמטפל ושל עמיתיי הנטורופתים, מעיד על קשר ישיר בין השניים.
    יש בזה המון הגיון;
    1. מנגנון הצמא אצל רובנו די מנוון. רובנו איננו חשים בצמא, אלא יותר בתחושת רעב. במצב כזה אנו אוכלים ומשקיטים את מנגנון הצמא המנוון. תנסי לשתות חצי כוס מים כל פעם בו את חשה ברעב. רק אחרי 10 דק' תגשי לאכול ותשימי לב האם את באמת רעבה או שמה היית צמאה ותחושה זו תורגמה בגוף כרעב.
    2. גופנו עשוי בין 70-90 אחוזים מים. בכדי שכל רקמה וכל תא יקבל את מלוא החומרים לפעול, עליו לקבל מים. במצב בו אנו "מיובשים" מנגנון חילוףהחומרים מעט את הקצב. סילוק הפסולת אינו מתנהל באותה היעילות. מצב זה בהכרח גורם לעליה במשקל או עצירה בירידה במשקל.

    אוכל להמשיך ולהסביר זאת, אך בשורה התחתונה, אני מפציר... יש לשתות מים!!! זה גם מסייע בהרזיה.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו