כאב בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בטן
    סאלי
    16/10/2013

    שלום רב,
    לפני כחמש שנים התחילו לי כאבי בטן.עד היום הם נמשכים ללא הפסקה.
    הייתי בבדיקות כגון בדיקות דם,רגישות לחלב,צליאק,גסטרוסקופיה,חיידק ההליקובקטר.
    בקרוב אבצע גם בדיקה נוספת על מנת לגלות האם יש לי קנדידה או לא (שבעיני הרופאים שבקופת החולים אין דבר כזה,אבל מהיאוש בודקים את הכל).
    עד היום הרופאים משערים שיש לי את תסמונת המעי הרגיז מכיוון שלא נמצאו ממצאים לגבי מחלה אחרת.
    ברצוני לדעת מה אוכל לעשות על מנת לפתור את הבעיה,שפחות או יותר,מונעת ממני לחיות חיים נורמלים.
    סובלת מכאבי בטן,לעיתים שלשולים,לעיתים עצירויות,גזים,נפיחות בבטן ומן כאב כרוני שלא עובר,לא משנה מה אני אוכלת ומה אני עושה.
    לעיתים הכאב נסבל ולעיתים בלתי נסבל.
    האם טיפול בצמחי מרפא יכול לעזור?
    האם ישנן בדיקות נוספות שאתם ממליצים לבצע?
    אודה לתשובתכם בהקדם האפשרי,
    סאלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן - תגובה

    אורטל מגן
    16/10/2013

    היי סאלי.

    טיפול בצמחי מרפא עשויים לעזור ולהקל מאוד.
    כמו כן גם נטורופתיה ובעיקר רפלקסולוגיה.

    מציעה לך ללכת למטפל שהינו הרבליסט (מטפל בצמחי מרפא) וטיפול מגע (רפלקסולוגיה).

    תרגישי טוב.
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו