היי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי
    אודל
    02/04/2008

    שלום יש לי שאלה בקשר לאימי..
    אמי סובלת במשך שנים רבות מרמה ממש ממש נמוכה של ברזל בגוף..
    זה ממש מחליש אותה,היא תמיד עייפה ונחה המון,וגם משילה במשקל המון..
    כמובן שהרופא נתן לה כדורים לברזל אבל זה לא הכי עוזר..
    רציתי לדעת אילו מאכלים כדאי לה לאכול בכדי להעלות ולחזק את רמת הברזל בגוף ואולי ממה כדאי לה להימנע?..
    בתודה ביתה אודל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמות ברזל נמוכות

    05/04/2008

    שלום אודל!
    כאשר רמות ברזל נמוכות באופן קבוע על אף נטילת תוספי ברזל יש לבדוק האם סוג הברזל שאמך נוטלת מתאים לה ומצליח להספג.
    בד"כ אמליץ על ברזל נוזלי ממקור צמחי. דבר נוסף, ייתכן וחסרים אבני יסוד חיוניים לספיגת ברזל ואולי מינרלים נוספים.
    מה שמאוד יכול לעזור זה הוספת קומפלקס ויטמיני B המסייעים בספיגת ברזל. דבר נוסף, הוספת פרו-ביוטיקה. החיידקים הידידותיים שבמעיים מסייעים בספיגה יעילה של אבות מזון (בין היתר ויטמינים ומינרלים).
    תזונתית יש לשים לב כי מרבה באכילת ירקות עליים וירוקים. בנוסף, הקפדה על מנת בשר בקר/ כבד עוף/ טחולים... לפחות פעמיים בשבוע.
    אשמח להתעדכן במצבה.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו