FOS, גואר גאם או תוסף פרביוטי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • FOS, גואר גאם או תוסף פרביוטי?
    שירן
    28/09/2016

    שלום,
    האם יש הבדל בין סיבים תזונתים מגואר גאם (כמו למשל של בנפייבר), לבין סיבים מסוג FOS כמו למשל בתוסף ביוקל של טבעוני או FOS שמוסיפים לתוספים פרוביוטיים? או שגם סיבי גואר גאם הם FOS ועקרונית אין הבדל בסוג הסיבים בין בנפייבר לביוקל?
    מה הכי מומלץ לשמירה על פלורת חיידקים תקינה ותפקוד תקין של מערכת העיכול (ובהנחה שכנראה קיימת נטיה טבעית כתוצאה מסטרס וכו' לחוסר איזון של פלורת המעיים ללא תוסף כלשהו ): סיבי גואר גאם, FOS ללא פרוביוטיקה כמו למשל בביוקל, או תוסף פרוביוטי (שמכיל גם מעט יחסית FOS, אך בעיקר כמות גדולה של חיידקים פרוביוטיים מזנים שונים ומגוונים)?
    האם FOS משפיע רק על פלורת החיידקים במערכת העיכול או גם באיברים אחרים כגון בנרתיק וכו'..? ומה לגבי תוסף פרוביוטי למערכת העיכול? האם הוא משפיע רק על מערכת העיכול או גם על איברים אחרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • FOS או גואר גאם

    רומי חוכמה, נטורופתית מוסמכת ואירידולוגית
    18/11/2016

    היי שירן,
    FOS זה מזון שבנוי מסיבים הבנויים משרשרות קצרות של מולקולות פרוקטוז שמסייעות לחיידקים לשגשג ולהשתרש במעיים.
    הגואר גאם מופק מטחינה של זרע של צמח הגואר היוצר סיבים מסיסים שמסייעים ליציאות ולהקלה בעצירות.
    מומלץ פרוביוטיק עם FOS.
    הFOS הוא המזון לחיידקים ולכן אין לו השפעה נפרדת.
    החיידקים הפרוביוטיים משפיעים על כל מערכות הגוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו