תמצית הצמח או אבקת הצמח?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תמצית הצמח או אבקת הצמח?
    א
    20/04/2017

    שלום,

    רציתי לברר לגבי הצמח דקל ננסי.

    הבנתי שאם רוכשים אותו בכמוסות צמחיות (אותו ולא עוד צמחים באותו מוצר) אז הכמוסות מכילות תמצית דקל ננסי ואבקת דקל ננסי.

    ידוע לי על שתי חברות מוכרות כטובות.

    החברה הראשונה מכילה תמצית הצמח 150 מ"ג ואבקת הצמח 300 מ"ג.

    החברה השנייה מכילה תמצית הצמח 300 מ"ג ואבקת הצמח 200 מ"ג.

    האם אפשר להגיד שהחברה השנייה עדיפה? אני שואל זאת מכיוון שהנטורופתית שלי אמרה לי שאין הבדל ביניהם, בעוד נטורופתית בחנות טבע טענה כי זה ברור שהחברה השנייה טובה יותר, כי תצמית הצמח בה היא יותר גבוהה ותמצית צמח זה הדבר הכי חשוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמצית הצמח או אבקת הצמח?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עדיף תמצית צמח או אבקת הצמח

    רומי חוכמה, נטורופתית מוסמכת ואירידולוגית
    21/04/2017

    היי,
    אכן עדיף יותר תמצית של הצמח משום שהחומרים הפעילים מרוכזים ואלו באבקה ריכוז החומר הפעיל דליל יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו