שאלה בעניין שימוש בסבונים טבעיים או תעשייתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בעניין שימוש בסבונים טבעיים או תעשייתיים
    לי
    31/10/2017

    היי,
    רציתי לשאול לגבי חשיבות השימוש בסבונים טבעיים.
    בעקבות מסע ההפחדה לגבי החומר הנפוץ SLS המצוי במרבית הסבונים התעשייתיים, עברתי להשתמש בסבונים טבעיים (ד״ר ברונר). אבל קראתי במספר מקומות, בין היתר באתר של האגודה למלחמה בסרטן, שאין שום סגנה בחומר הזה והוא איננו גורם לסרטן.
    מה דעתך בעניין?
    ומה לגבי בשמים סינתטיים שנמצאים בסבונים התעשייתיים, יש ממה לחשוש?
    ומה ההמלצה לגבי משחות שיניים? זה הרי נכנס לפה ועלול להגיע פנימה, לא?

    תודה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • : שאלה בעניין שימוש בסבונים טבעיים או תעשייתיים

    רומי חוכמה, נטורופתית מוסמכת ואירידולוגית
    31/10/2017

    היי,
    sls הוא חומר שמופק מנפט שגורמים להקצפה במים שידוע כמסרטן ומגרה את העור שיכול לגרום לדרמטיטס.
    אני ממליצה על הסבון של ד"ר ברונר, רצוי גם שמפו ומשחת שיניים שתהיינה טבעיות ללא חומרים כימיים.
    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו