אומגה 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אומגה 3
    יעל
    10/10/2008

    שלום הייתי רוצה להתחיל לצרוך אומגה 3 בתוסף משום שלצערי לא יוצא לי לצרוך הרבה דגים, אך יש לי קושי בלבלוע כמוסות. האם יש כמוסות אומגה 3 ללעיסה למבוגרים?שמעתי שיש כמוסות ללעיסה לילדים בטעמים שונים. מה החומר שממנו בנויות הכמוסות?האם הוספת הטעמים פוגמת בספיגת השמן או ביעילותו?האם יש הבדל מבחינת הרכב השמן בין כמוסות לילדים לכמוסות למבוגרים?ימה ההבדל בין אומגה 3 מסוג DHA ל EPA ומה היחס האופטימלי ביניהם? ידוע לי שניתן לצרוך אומגה 3 בסירופ שמן דגים אך הייתי מעדיפה לצרוך בצורת כמוסות ולא מבקבוקון שהשמן בו מתחמצן לאחר תקופה מסוימת. אשמח לקבל המלצה על תוסף מתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3

    12/10/2008

    יעל שלום,
    כיום ישנם מוצרים רבים שיכולים להתאים לך. אומגה 3 בנוזל יכול להיות יעיל מאוד. ניתן כיום לקנות מוצרי שמן דגים בטעמים של לימון או הדרים. אומגה 3 לילדים ללעיסה בטעמי פירות גם יכול להיות יעיל. החשוב הוא כמות EPA,DHA וניתן על ידי צריכת 2 כמוסות ללעיסה לקבל את המינון המומלץ היומי. הכמוסות בד"כ עשיות חומר אינרטי (לא נספג במערכת העיכול) ולכן אין חשש לצרוך אותו. חלק מהכמוסות עשויות ג'לטין או שמן צמחי.
    הוספת הטעמים אינה פוגעת באיכות החומר הפעיל.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 מהטבע ולא מהים

    יובל קופרמן
    20/11/2008

    היי
    כיום ניתן לקבל גם אומגה 3 לא רק מדגי ים אלא גם מצמחים וחלק מהמחקרים מעידים כי הצמחי אפילו יותר טוב וכו
    אשמח להרחיב על כך, אני לא מטפל אך אני צרכן
    יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למען ההגינות

    alexander
    23/11/2008

    יובל שלום
    העיניין כאן הוא לא הפורמט בה ניצרך השמן,אלה המיסגרת.
    אני חושב שיותר עיניני לפנות למנהלי הפורום ולקבל המלצה על מטפלים,
    או לקבוע איתם אישית.
    צריכה של תוספים פרטניים,,בשונה מהמקובל,היא לא דבר מיטבי(בלשון המעטה).
    הדברים רצוי ומומלץ! שיעשו במסגרת של יעוץ ותוכנית מיקצועית.
    תוספת,,,,,,,, ישנם הרבה מצבים בהם צריכה של אומגה 3 מאוד לא מומלצת, ok.
    רק נחת
    אלכסנדר דגן N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו