פורטזן?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פורטזן?
    מניקה
    25/10/2008

    שלום אני אם מניקה. קיבלתי מנאוטורופט את המרשם לפרוטזן קוביות מפירות יבשים שמכיל תאנים מיובשות, שזיף מיובש, אבקת תפוחי עץ, ממתיק E420 פסיליום זרעי פשתן, סובין חטה, חומצה E200 E2200 האם ידוע לכם אם זה בסדר לאם מניקה? עליי לאכול כשתי קוביות לפני השינה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פורטזן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורטזן

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    25/10/2008

    שבוע טוב
    אני מבינה כי התכשיר הומלץ לך בשל עצירות. אם המדובר בתכשיר המכיל פירות יבשים, סובין, חומרים משמרים ועוד...נשאלת השאלה אם לא פשוט יותר, נכון יותר וזול יותר לקנות פירות מיובשים ולאכול אותם כמו שהם במקום לקנות תוסף שלהם בבית טבע או בית מרקחת?..... אלטרנטיבה הרבה יותר זולה. ניתן לשלב גם פסיליום עם שתייה מרובה. אם יש בתוסף הזה שזיפים שחורים הרי שהם מכילים חומר משלשל כימי הגורם לתלות של המעי בדיוק כמו כדורים משלשלים. בכל מקרה על פניו, לפי המרכיבים שציינת לא נראה לי שיכולה להיות בעיה עם נושא ההנקה, אך כדאי שתשימי לב לתינוק ואם משהוא נראה חריג תפסיקי ליטול. דבר נוסף, כאשר מדובר בעצירות יש לאבחן על רקע מה. האם על רקע בעיה אורגנית (הכוונה לפתולוגיה כלשהיא) או על רקע הרגל (סיגנון חיים). הטיפול יהיה בהתאם.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו