אובססיה ודיכאון [לד"ר גוניק]

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובססיה ודיכאון [לד"ר גוניק]
    א.פ.
    20/12/2008

    אני סובל מדיכאון ואובססיות שנים רבות.מזה מספר חדשים לא נוטל תרופה פסיכיאטרית אנטי דיכאונית/אובססיבית.מרגיש כעת מדוכא ומתוח.מצד אחד אני מעוניין למצות אפשרות טיפול טבעי, ולעניות דעתי , העיתוי כעת הוא טוב , בגלל שהפסקת נטילת התרופות הפסיכיאטריות , מזה כמספר חדשים , והתפוגגות השפעתן , מראה לי ביתר חדות את הבעיות הבסיסיות שמהן אני סובל.מאידך , רוב הזמן אני מדוכא ומתוח , וזה משפיע ישירות על משפחתי , וגורם לי להרגיש רגשי אשמה ולהיות עוד יותר לחוץ. ברור לי שתשובה רצינית תוכל לתת לי רק ע"י איבחון אישי , אבל ,עקרונית , נראה לך שבשיתוף פעולה שלי תוכל לקחת אחריות ולנסות לטפל בי ולעזור לי בשיטות אלטרנטיביות/טבעיות? תודה עבור תשומת הלב. א.פ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובססיה ודיכאון

    20/12/2008

    שלום רב,
    אשמח לעזור בטיפולך. חשוב לציין כי מקרים מסוג זה, גם אם לא מטופלים בתרופות, מצריך מעקב פסיכולוגי במקביל לטיפול הנטורופתי.
    אני חושב כי המצב "השקוף" ללא התרופות מסייע לראות את התמונה האמיתית, יחד אם זאת כל טלטלה רגשית נפשית בעת הטיפול הנטורופתי, עלולים להיות קשים. הדבר מצריך הכנה. אשמח לשוחח עימך ולראות כיצד להתקדם.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו