אכילת ביצים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת ביצים
    פשוש
    13/03/2009

    רציתי לשאול לגבי אכילת ביצים לפי שיטת הנטורופתיה : אני חולה בקרוהן (נמצא מזה תקופה ברמיסיה). כרגע מטופל לפי שיטת תזונה אחרת (לא נטורופתיה). לאחרונה אני חושד שאכילת ביצים עושה לי רע אם כי קשה לי לקבוע בוודאות ואני עדיין לא הצלחתי "לבודד" בוודאות את הנושא בכדי לקבוע שאכילת ביצים עושה לי רע. רציתי לשאול מה גישת הנטורופתיה / גישתכם בנושא אכילת ביצים. ובמידה שמותרת איך הכי מומלץ לאכול את הביצים (ביצה קשה, חביתה או בצורה "סמויה" בתוך פשטידות. כמו כן אם אתם ממליצים על סוגי ביצים מסויימות (לדוגמא ביצי חופש) שכן אולי יש הבדל בערכים התזונתיים. רב תודות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת ביצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצים וקרון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    13/03/2009

    שלום רב
    אחד הטענות הם כי חלבון מהחי הוא גורם סיכון לקרון. אם אינך בטוח לגבי ביצים, נסה לאכול במשך מס' ימים ותראה מה קורה. לאחר מכן תוריד את היצים למשך שבוע ותראה שוב איך אתה מרגיש. אם קודם היו מיחושים כלשהם והם עברו כנראה קשור לביצים.
    בכל מקרה, הביצה העדיפה היא ביצת ה-3 דקות. מבשלים את הביצה במשך 3 דקות (כמו ביצה רכה) ואז להוריד מהאש. בביצה יש כולסטרול אך יש בה גם לציטין ולכן הוא מאזן את רמות הכולסטרול בביצה.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו