כאבי תופת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי תופת
    קארין
    29/03/2009

    לפני כשלושה חודשים סיימתי טיפול אצל נטורופטית שאבחנה אצלי קנדידה, בעבר היו לי המון בעיות בקיבה (הליקובקטור פילורי), כיום מעי רגיז , בשבועיים האחרונים התחילו לי כאבים נורא חזקים בקיבה בצד שמאל ובאותה נקודה במקביל בגב מה גם שיחד עם זאת היד השמאלית משתתקת לי מכאבים. הכאבים הללו הופיעו בעבר בדרך כלל בחילופי עונות אך מעולם לא בעוצמות כאילו, אין לי מושג מה זה , אשמח לכמה טיפים רק להרגיע את הכאב כי לדעתי זה עונתי (שמעתי על קליפת רימון)
    תודה רבה על כל תשובה שהיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי תופת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי תופת

    31/03/2009

    קארין שלום רב,
    מדוע לא תתייעצי עם הנטורופתית עמה עבדת?
    נראה כי הכאבים שאת מתארת קשורים גם לקיבה, כאב זה יכול להקין אל בית החזה ולגב ולדמות לעתים התקף לב, מה שמכונה באנגלית "HEART BURN".
    אני ממליץ לבדוק שוב את נושא ההליקו-בקטר, בנוסף, עליך לעבור לתזונה מאוד בסיסית, שתווסת את חומציות מערכת העיכול שלך.
    תוספת חיידקים פרוביוטיים תמיד יכולים להועיל. מעבר לכך עליך לקבל הכוונה מקצועית אישית.
    בבריאות שלמה,
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו