חולשה בתחילת טיפול נטורופתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חולשה בתחילת טיפול נטורופתי
    אדית
    03/05/2009

    שלום,

    לפני כשבועיים הייתי אצל נטורופת בשל סחרחורות ופסוריאזיס. קיבלתי ממנו טיפול לשלושה חודשים שכולל דיאטה היפוגליקמית ונטילת ביו פלוס ופורמולת צמחים. מזה כשבוע שאני חשה חולשה כללית וחוסר תיאבון, נראה שגם ירדתי במשקל ואני מודאגת ולא יודעת האם להמשיך עם הטיפול או שזה עלול להזיק.
    האם זה תקין שבתחילת הטיפול יש חולשה ותוך כמה זמן אמור הטיפול להתחיל להשפיע לטובה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה בתחילת טיפול נטורופתי

    04/05/2009

    אדית שלום רב,
    ראשית, מדובר בתופעה נפוצה ונורמאלית. פעמים רבות שאנו משנים את התזונה למעוטת סוכרים, הגוף יכול להגיב בתחושת נפילת אנרגיה ושינויים בחומציות מערכת העיכול העלולים לגרום לחוסר תיאבון.
    מומלץ בכל מקרה ליצור קשר עם המטפל שלך ולשאול את דעתו. אני מניח כי ההחלטה לתפריט זה ולתוספי התזונה שקיבלת הם פרי האבחון שעברת?!
    בנוסף, ייתכן והפורמולה של צמחי המרפא מכילה צמחים מנקי כבד ודם. דבר מאוד נפוץ ומקובל בתחילת טיפול. צמחים אלו יכולים לגרום בתחילה לחולשה בגלל הפסולת המשתחררת למחזור הדם מהרקמות השונות.
    פני למטפל להמשך ייעוץ.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו