הקנדידה חזרה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקנדידה חזרה?
    קלרה
    16/06/2009

    שלום רב, לפני כ 9 חודשים אובחנתי כבעלת קנדידה באמצעות בדיקת דם בקנדידה טסט.
    התחלתי את הדיאטה המומלצת וכ-9 חודשים נמעמתי משמרים סוכרים וכד'
    לאורך כל התקופה תחושתי הכללית השתפרה פלאים אך הצריבות בנרתיק לא חלפו
    כל פעם לאחר המחזור אני סובלת מ5 ימים של גירודים בלתי פוסקים, ניסיתי טיפולים קונבנציונלים רבים שלא הועילו....
    לאחרונה התחלתי לחזור לשתות אלכוהול ולאכול מעט דברי מתיקה
    היציאות שלי חזרו להיות מימיות ויש לי תחושה של יובש בפה אך מעבר לכך תוחשתי הכללית מעולה

    האם יתכן כי הקנדידה חזרה? האם עלי להתחיל שוב בדיאטה קפדנית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקנדידה חזרה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    17/06/2009

    קלרה שלום רב,
    מה שאת מתארת הוא נפוץ מאוד.
    טיפול בקנדידה הנו מורכב ביותר ומצריך תזונה קפדנית אך גם תוספי תזונה ייעודיים. על פי תיאורך, ייתכן והקנדידה מפותחת אך ייתכן גם תהליך פטרייתי בנרתיק ושינויים בפלורה של המעיים. עלייך להבדק בצורה מקיפה עלך ידי נטורופת מוסמך ולהבין את שורשם של הדברים.
    בנוסף, כן מומלץ להבדק שוב עם הטסטר לקנדידה, אך גם עריכת בדיקות דם מקיפות יועילו. יציאות מימיות אינן בריאות לתקופה ולכן יש לבדוק את עניין זה יותר לעומק.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו