דלקת שריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת שריר
    אופטימית29
    19/06/2009

    בת 29, אובחנתי כחולה בדלקת שרירים של הגפיים התחתונות. חוץ מכאבים חזקים, יש גם חולשה וקושי ללכת. התרופות המוצעות הן תרופות כימותרפיות.עוד לא התחלתי לקחת והייתי רוצה לדעת אם יש דרך להימנע מלקחת תרופות אלו.
    האם הנטורופתיה יכולה לעזור במקרה זה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת שרירים

    02/07/2009

    שלום רב,
    אכן יש פתרונות בתחום הטיפול הטבעי, אך על מנת לבחון זאת יש להגיע לאבחון מקיף אחריו אהיה עם דעה מוצקה יותר בנדון.
    חשוב לציין כי דלקת כרונית בשריר יכולה להעיד על חסרים תזונתיים, אורח חיים לוקה ועוד הרבה דברים אותם ניתן לשנות בנקל.
    אני ממליץ שתבדקי את החוסרים בבדיקות דם פשוטות (אותם בד"כ יש לבקש במיוחד מהרופא ו/או לערוך באופן פרטי):
    רמות סידן, מגנזיום, בורון, זרחן, אשלגן, נתרן, ברזל, יוד,
    רמות B12, B6, חומצה פולית, הומוציסטאין.
    אין להקל ראש בבדיקות אלו והן חיוניות לפני הגעה לבדיקה נטורופתית ו/או בכל תחום אחר ברפואה המשלימה.
    אשמח לעזור. אדכני אותי במצבך.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו