סוכר........

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוכר........
    אורי
    25/06/2009

    שלום,
    אני בהריון ראשון שבוע 27.

    לפני כ3 שבועות בצעתי העמסה של 50 גר ויצא לי מעט גבולי 141.6
    הופנתי לעשות את הבדקיה של ה100 גר' אך עדיין לא ביצעתי אותה כי אני לא שלמה עם זה ובהתלבטות גדולה.

    התייעצתי איתכם וגם אתם המלצתם לא למהר לבצע את הבדיקה ושלנות את התזונה.
    מאז אני ממש משתדלת לא לאכול מתוק.הפחתתי בפחממות ואני די מקפידה על תזונה מאוזנת.

    אך עדיין יש נפילות ומידי פעם אני אוכלת מתוק.
    אחרי שאני אוכלת משהו ממש מתוק אני מרגישה חולשה,עייפות וכו'..
    דבר זה מדאיג אותי ולכן החלטתי היום לבדוק את הנושא.

    אכלתי מעדן-דני עם גבינה (הרגשתי שוב מעיין חולשה) וכעבור שעה בדיוק בדקתי את רמות הסוכר בדם ע"י המכשיר הביתי.
    הסוכר היה 111.

    ואז שוב אכלתי הפעם לא מתוק.
    לחם שאור אורגני+אבוקדו טונה ומלפפון חמוץ.
    כעבור שעה מתום האכילה בצעתי שוב בדיקה.
    הסוכר היה 127
    (חשוב לציין שהבדיקה השניה נעשתה שעתיים וחצי לאחר הדני ושעה אחרי הארוחה הרגילה)

    מה ניתן להסיק מהתוצאות הללו??
    האם אני באמת בקבוצת סיכון לסכרת ועליי לבצע את ה100 גר??
    או שהתוצאות תקינות ואפשר להיות רגועים ופשוט לא לאכול מתוק??

    אשמח מאוד לעזרה.
    הנושא הזה מלחיץ ומטריד אותי מאוד!!
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכר........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה לשאלה .....

    אורי
    26/06/2009

    חשוב לי להוסיף ולציין שאתמול כעבור שעתיים מהארוחה הסוכר היה - 106

    והבוקר אחרי צום של 8 שעות הסוכר היה 102

    שזה מעט גבוהה,לא??

    מצטערת על השיגוע אבל אשמח מאוד לעזרה.
    אני כבר מבולבלת..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת בהריון

    30/06/2009

    שחר שלום רב,
    מדובר ברמות סוכר גבוליות.
    אני ממליץ להיוועץ עם מרפאת סוכרת ו/או עם אנדוקרינולוג ולשמוע גם את דעתם.
    הקפידי להבדק ולראות שהסוכר לא עובר את גבולות ה- 110.
    יש לשים לב לשתן שלך. אם תראי קצף בשתן לעיתים תחופות, הדבר מעיד על עודף סוכר בדם (אגב, לא כל אדם שרואה קצף בשתן, חולה בסוכרת).
    יש להבדק ולראות שהתפתחות ההריון והעובר תקינים ורק אז, עם כל המידע הזה יהיה ניתן לקבוע על המשך טיפול.
    בינתיים יש להקפיד על תזונה מאוזנת ונטולת סוכרים מעובדים.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו