ג'נסינג קוריאני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ג'נסינג קוריאני
    שירלי
    08/08/2009

    שלום רב,
    רציתי בבקשה לשאול לגבי כמוסות של צמח המרפא ג'ינסינג קוריאני.
    במידה ולוקחים אותו בבוקר, האם הוא עלול לגרום בלילה להפרעות שינה?
    אני בת 28 . כל בדיקות הדם תקינות, אבל מרגישה עייפות וחולשה גדולות בגלל שינה לא איכותית ולא רציפה(אני מתעוררת בלי סיבה ולוקח לי זמן להרדם)
    אני לוקחת מולטיויטמין ומולטימינרל, אומגה 3, קיו 10 וגם כן קלמרבין בשביל השינה.
    למרות זאת, המצב לא כ"כ השתפר(למרות שאני לא בדיכאון) ונראה לי שהגוף שלי גם נחלש בגלל שכבר כמה שנים לא ישנתי לילה אחד רצוף.
    האם הג'נסינג הקוריאני יכול לעזור במצב שלי לערנות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ג'נסינג קוריאני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ינסנג קוריאני

    09/08/2009

    שירלי שלום רב,
    ג'ינסנג קוריאני אינו מתאים לכל אחד. מדובר בצמח מעורר, אך גם "חם" אנרגטית. מה שזה אומר הוא שאדם שמערכתו "חמה" עלול לסבול מתופעות חום והזעה. לעומת זאת, הוא מתאים בעיקר (לא רק) לגברים ומשפיע על אנרגיה, אך גם על האונות. אינני ממליץ ליטול אותו ללא היוועצות עם מטפל מוסמך. נראה כי מומלץ להבדק ולקבוע את סיבת חוסר השינה שלך. ברגע ששנתך תתאזן, גם האנרגיה תחזור.
    את ה- Q10 אין ליטול בערב, אלא רק בבוקר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו