מספר בעיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר בעיות
    ליאל
    06/12/2009


    שלום ,
    1.יש לי בעיה מזה 3 חודשים
    לאחר האכילה האף שלי הופך להיות מנוזל ,לא משנה מה אכלתי
    מתוק ,מלוח ,חריף,חמוץ,חם קר,הוא תמיד מנוזל
    הדבר ממש מעיק עליי
    אני תמיד יודעת שלאחר האכילה אני צריכה להצטייד הטישו בשביל האף
    ממה יכולה להיות התופעה הנ"ל ?
    2.יש לי ליחות בזמן האחרון ,יש לציין שאני מרבה במוצרי חלב ופירות ומאוש לא ארצה להמנע מהם במידה וזו הסיבה ללחות ,מה ניתן לעשות בנידון ?
    3.בעיה נוספת שיש לי היא פיטריה בצפורן ניסתי הרבה משחות אך שום דבר לא עזר מה לעשות ?
    4.אני סובלת מגזים בתדירות מאוד גבוה ,ריחות ממש מוזרים ומעיקים ,תמיד אני בתחושה של מלאות ובטן נפוחה ,צורך בהתרוקנות של שטן לעיתים תכופות ,שוב מה ניתן לעשות ?
    5.אני סובלת בזמן האחרון מנידודי שינה ,קמה מדי פעם בלילה ,קמה פעם פעמיים להתפנות ,שקועה במחשבות ובגללן קשה לי להרדם
    6.מאז שאני זוכרת את עצמי היו לי פצעים על העכוזים ,אני לא יודעת מה לעשות איתם
    זה מאוד לא אסתטי וממש גורם לי לאי נעימות ,מה ניתן לעשות ?





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר בעיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש תגובה???

    ליאל
    10/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת אחרי האוכל

    14/12/2009

    ליאל שלום רב,
    כלל הסימפטומים מעידים בודאות על מספר מזהמים במערכת העיכול שלך. אין לי ספק שמדובר בחיידק ההליקובקטר פילורי (גם אם בדיקת הנשיפה תהיה שלילית), משולב עם קנדידה (פטריה) במערכת העיכול וכן בלסטוציסטים. זה נשמע מפחיד, אך ל- 30% מהאוכלוסיה יש את האורגניזמים הללו במערכת ברמות שונות.
    על מנת לנקות אותם ולהחזיר לך את איכות חייך, עליך לקבל טיפול מקיף (לא רפואי) באמצעות צמחי מרפא ושינוי דרמתי בתזונה שלך. אני יודע שאת אוהבת מוצרי חלב, אך אלו חייבים לרדת משמעותית ו/או להפסיק אותם לחלוטין. בנוסף, אכלי הרבה יותר ירקות ומעט פירות. וכמובן שעליך לעבור תהליך ניקוי האורגניזמים הללו.
    אשמח לייעץ או שתפני לנטורופת היכול לסייע באבחון וטיפול הולם.
    בריאות שלמה,
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי דעתי

    רון
    15/12/2009

    לקבל החלטה איבחונית כה משמעותית ע ל רקע התכתבות בפורום, היא שגוייה.
    הנחרצות שבה קבעת כי הוא סובל מהליקובקטור (אפילו אם בדיקת הנשיפה תראה אחרת...) היא גישה המאפיינת רופאים אדישים שלא מסתכליםם על המטופל וכבר נותנים לו טיפול.
    בהחלט לא גישה המכבדת או מייצגת את העולם המשלים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתו של רון

    16/12/2009

    רון שלום רב,
    תודה על תגובתך. אני מבין את גישתך, אך חשיבתי היא לחלוטין לא קונבנציונלית!
    שלל הסימפטומים אינם משקפים בחשיבה הקונבנציונלית את הקביעה לחיידק זה. בשל נסיוני ולאחר שראיתי מטופלים רבים עם קשת סימפטומתית רחבה כמו זו, התשובה היא אורגניזימים מסוגים אלו היושבים במערכת העיכול ולאו דווקא ניתנים לאיתור בבדיקות הרגילות.
    חשוב לציין, כפי שאני תמיד אומר, שחשוב לעבור אבחון מקיף וכך גם ציינתי כאן, שהטיפול חייב להעשות על ידי איש מקצוע.
    אני מאוד מסכים עם העובדה שבכל טיפול יש להביט על האדם כמכלול ולשלב בין הטיפול בגוף לבין הנפש.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו