בחילות וצבירת נוזלים בתחילת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחילות וצבירת נוזלים בתחילת הריון
    קיט
    26/01/2010

    שלום רב,

    אני בת 37, בתחילת הריון שני, שבוע 7, עם בחילות קשות מאד במהלך כל היום במיוחד בשעות אחה"צ והערב. בנוסף, יש לי תופעה של צבירת נוזלים, אין לי בכלל" בטן" אבל המכנסיים מתפוצצים עליי. אני סובלת מאד הן פיזית והן נפשית, ולא זוכרת תופעה דומה בהריון הקודם. מה ניתן לעשות?

    אני אוכלת כמה ארוחות קטנות ביום, ללא דברי חלב, ללא מתוקים, שותה הרבה מים ומרגישה פשוט "מנופחת". אגב, אני שמה לב שעל אף שלא שיניתי את התזונה שלי אני עושה במשך היום הרבה פחות פיפי.

    אודה לכם אם תפנו אותי לכל מה שיוכל לעזור מבחינת הבחילות והנפיחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחילות בהריון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    26/01/2010

    קיט שלום רב,
    לגבי הבחילות, נסי ליטול ג'ינג'ר / זנגביל אך יש להשתמש בו בזהירות ולא ליטול יותר מגרם אחד ליום במהלך ההריון. לתוצאות טובות מומלץ השימוש בו בחליטות תה או בקפסולות.
    מעבר לכך את יכולה לנסות ויטמין B6 .
    תופעה של צבירת נוזלים עשויה להיגרם עקב עודף שתייה או אכילת מזונות שונים או עקב סיבות אחרות. מעבר לכך, התופעה של צבירת נוזלים בהריון מוכרת. ממליצה לך לגשת לאבחון נטורופתי לקבלת עזרה המתאימה לך.
    לבריאות,
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו