מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיח אברהם- שחלות פוליציסטיות. איך?דנית12/03/2010
היי,אני דנית בת 22
אני סובלת משחלות פוליציסטיות (כך איבחנה הרופאה ) ובבדיקות הורמונליות (ערכתי המון במהלך השנה ) בשנה האחרונה ה lh גבוה מן הfsh בהרבה כפי שמיוחס לשחלות פוליציסטיות כדוגמא:
איני בטוחה שערכתי אותן בזמן מחזור :
בדיקה אחת : fsh -6.47 ,lh-10.1
בדיקה שניה-fsh-4.41 lh-10.9
ניסיתי גלולות רגילות שיאזנו אך הן עושות לי פריחה משום מה (בעבר לא גרמו לפריחה )
אז ניסיתי גלולות סרזט המכילות פרוגסטרון בלבד והן הטיבו מעט אך הפסקתי כי רק מעט הטיבו .
לפני חודש ערכתי שוב בדיקות ביום הרביעי למחזור-
אסטרדיול-154.0pmol/l
progestron-o.4 nmol/l
fsh-4.4miu/ml
lh-4.2
prolectin-366/5
וטטוסטרון שירד מהנורמה -0.5
ובבדיקה לפני חצי שנה הטטוסטרון יצא מן הסוגרים מן הנורמה .
שאלתי היא, קודם כל הרופאה אמרה בקשר לבדיקה האחרונה שהfsh לא צריך להיות שווה ל lh הוא צריך להיות גבוה ממנו .
דבר שני החלתי לקחת לפני חודש שיח אברהם אך מכתבות שקראתי שיח אברהם מעלה את ה lh ומפחית fsh אז איך יתכן שאומרים שהשיח אברהם מתאים לשחולות פוליציסטיות ,אם בשחלות פוליציסטיות הlh גבוה מן ה fsh* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב דנית מהשאלה הקודמת
דנית12/03/2010בקשר לטסטוסטרון התכוונתי שבבדיקה לפני חודש הטסטסטורון יצא מן הנורמה לכיוון חוסר
ולפני חצי שנה בבדיקות הוא יצא מהנורמה עודף...
תודה ענקית!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות פוליציסטיות
14/03/2010דנית שלום רב,
תניחי רגע לכל הבדיקות הללו ושימי לב למצבך הפיזי, הנפשי וההורמונאלי. ברור שכעת ישנו חוסר איזון במערכות אלו אשר ניתן באמצעים טבעיים (לפחות לרוב) לאזן זאת
אין להתעלם מהתוצאות, אך כדאי גם לשים לב לתומנה הגדולה.
שיח אברהם בעל תכונות מאזנות למערכת ההורמונאלית, על ידי איזון רמות אסטרוגן ופרוגסטרון. בד"כ הוא עושה את העבודה, אך חשוב לקבל חו"ד מקצועית בכדי לקבוע אם זה מתאים לך.
אם הבדיקות הראו תוצאה השונה מהאידיקציה של שיח אברהם אז כמובן הימנעי משימוש בו.
לכן מומלץ לללכת למטפל ולקבל חוות דעת מקיפה על פי האבחון.
אגב, גלולה המכילה רק פרוגסטרון היא מקור לבעיות. המנעי מהן.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רואי (דנית )
דנית15/03/2010נאמר לי ששיח אברהם אינו מתאים לי כיוון שהוא מעלה את ה lh וכפוליציסטית גם ככה נוטה להיות גבוה .
אני מקווה שלא נגרם נזק לגופי אם לקחתי אותו חודש פעמיים ביום .
הייתי בעבר בדיקור סיני בשילוב צמחי מרפא ולא עזר.
על מנת להביא כל חודש את המחזור אני לוקחת אגסטן פרוגסטורון (פרינור) 5 ימים פעמיים ביום וזה מביא לי את המחזור(שמתי לב כשאשר אני לוקחת פרוגסטרון שמביא למחזור אני מרגישה יותר טוב. ישנו תחליף טבעי יותר הפועל על איזון היחסים של lh fsh כאשר ה lh נוטה לגבוה במצב של שחלות? ופועל גם על העלעת פרוגסטרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיח אברהם
17/03/2010דנית, בהמשך לתשובותיי. חשוב להבין שמצב זה מחייב אבחון מעמיק. לשיח אברהם יכולות מאזנות ולאו דווקא מצבך הוא כזה הלא מתאים . עם זאת, כפי שציינתי בעבר, עליך לקבל אבחון מקיף. מערכת ההורמונאלית איננה משחק ואיני ממליץ ליטול צמחי מרפא/ תוספי תזונה ללא ייעוץ מוקדם.
בריאות שלמה
(אגב, השימוש בצמח זה למשך חודשיים אינו יכול לגרום לנזק, גם אם ההתוויה לא מתאימה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תוספים ובדיקות- האם להפסיק נטילה?
הסתיידות קלה בטבעת מסתם מיטראלי
קמח תירס אורגני לאפייה בפסח
בצקת לאחר ניקוי רעלים וטיפות
טופו המשך לשאלה - מהונדס האם בריא?
טופו על בסיס יומי- האם בריא?
אכילת ירקות למשך כמה ימים ואכילה
שומשום ללא קליפה האם בריא?
יש לי חולשה בזמן האחרון ומים לא עוזרים
שוקולד מריר ואחוז קקאו וסוכר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
