שיח אברהם- שחלות פוליציסטיות. איך?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיח אברהם- שחלות פוליציסטיות. איך?
    דנית
    12/03/2010

    היי,אני דנית בת 22
    אני סובלת משחלות פוליציסטיות (כך איבחנה הרופאה ) ובבדיקות הורמונליות (ערכתי המון במהלך השנה ) בשנה האחרונה ה lh גבוה מן הfsh בהרבה כפי שמיוחס לשחלות פוליציסטיות כדוגמא:
    איני בטוחה שערכתי אותן בזמן מחזור :
    בדיקה אחת : fsh -6.47 ,lh-10.1
    בדיקה שניה-fsh-4.41 lh-10.9

    ניסיתי גלולות רגילות שיאזנו אך הן עושות לי פריחה משום מה (בעבר לא גרמו לפריחה )
    אז ניסיתי גלולות סרזט המכילות פרוגסטרון בלבד והן הטיבו מעט אך הפסקתי כי רק מעט הטיבו .

    לפני חודש ערכתי שוב בדיקות ביום הרביעי למחזור-
    אסטרדיול-154.0pmol/l
    progestron-o.4 nmol/l
    fsh-4.4miu/ml
    lh-4.2
    prolectin-366/5
    וטטוסטרון שירד מהנורמה -0.5
    ובבדיקה לפני חצי שנה הטטוסטרון יצא מן הסוגרים מן הנורמה .

    שאלתי היא, קודם כל הרופאה אמרה בקשר לבדיקה האחרונה שהfsh לא צריך להיות שווה ל lh הוא צריך להיות גבוה ממנו .

    דבר שני החלתי לקחת לפני חודש שיח אברהם אך מכתבות שקראתי שיח אברהם מעלה את ה lh ומפחית fsh אז איך יתכן שאומרים שהשיח אברהם מתאים לשחולות פוליציסטיות ,אם בשחלות פוליציסטיות הlh גבוה מן ה fsh

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב דנית מהשאלה הקודמת

    דנית
    12/03/2010

    בקשר לטסטוסטרון התכוונתי שבבדיקה לפני חודש הטסטסטורון יצא מן הנורמה לכיוון חוסר
    ולפני חצי שנה בבדיקות הוא יצא מהנורמה עודף...

    תודה ענקית!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות

    14/03/2010

    דנית שלום רב,
    תניחי רגע לכל הבדיקות הללו ושימי לב למצבך הפיזי, הנפשי וההורמונאלי. ברור שכעת ישנו חוסר איזון במערכות אלו אשר ניתן באמצעים טבעיים (לפחות לרוב) לאזן זאת
    אין להתעלם מהתוצאות, אך כדאי גם לשים לב לתומנה הגדולה.
    שיח אברהם בעל תכונות מאזנות למערכת ההורמונאלית, על ידי איזון רמות אסטרוגן ופרוגסטרון. בד"כ הוא עושה את העבודה, אך חשוב לקבל חו"ד מקצועית בכדי לקבוע אם זה מתאים לך.
    אם הבדיקות הראו תוצאה השונה מהאידיקציה של שיח אברהם אז כמובן הימנעי משימוש בו.
    לכן מומלץ לללכת למטפל ולקבל חוות דעת מקיפה על פי האבחון.
    אגב, גלולה המכילה רק פרוגסטרון היא מקור לבעיות. המנעי מהן.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רואי (דנית )

    דנית
    15/03/2010

    נאמר לי ששיח אברהם אינו מתאים לי כיוון שהוא מעלה את ה lh וכפוליציסטית גם ככה נוטה להיות גבוה .
    אני מקווה שלא נגרם נזק לגופי אם לקחתי אותו חודש פעמיים ביום .
    הייתי בעבר בדיקור סיני בשילוב צמחי מרפא ולא עזר.
    על מנת להביא כל חודש את המחזור אני לוקחת אגסטן פרוגסטורון (פרינור) 5 ימים פעמיים ביום וזה מביא לי את המחזור(שמתי לב כשאשר אני לוקחת פרוגסטרון שמביא למחזור אני מרגישה יותר טוב. ישנו תחליף טבעי יותר הפועל על איזון היחסים של lh fsh כאשר ה lh נוטה לגבוה במצב של שחלות? ופועל גם על העלעת פרוגסטרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיח אברהם

    17/03/2010

    דנית, בהמשך לתשובותיי. חשוב להבין שמצב זה מחייב אבחון מעמיק. לשיח אברהם יכולות מאזנות ולאו דווקא מצבך הוא כזה הלא מתאים . עם זאת, כפי שציינתי בעבר, עליך לקבל אבחון מקיף. מערכת ההורמונאלית איננה משחק ואיני ממליץ ליטול צמחי מרפא/ תוספי תזונה ללא ייעוץ מוקדם.
    בריאות שלמה
    (אגב, השימוש בצמח זה למשך חודשיים אינו יכול לגרום לנזק, גם אם ההתוויה לא מתאימה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו