קנדידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה
    דינה
    12/06/2010

    שלום. עקב ריבוי סימפטומים שתואמים להמצאות קנדידה כמו כאבי בטן, סינוסיטיס כרוני, עייפות, קושי לרדת במשקל ועוד עשיתי בדיקת צואה ואכן נמצא כי יש לי קנדידה ברמה הגבוהה ביותר. רמה 4.
    לקחתי חודש קולורקס+חיידקים פרוביוטיים+ גדילן מצוי והקפדתי על תזונה ללא שמרים , ללא סוכר ותחליפיו , ללא תירס, ללא סויה.
    עכשיו אחרי חודש ושבוע.(לפני שבוע סיימתי את הקולורקס) ,עדיין מקפידה על התזונה אך עדיין יש לי לא מעט סימפטומים. יש אולי שיפור קל אך עדיין לא לחלוטין.
    האם אתה ממליץ לי לקחת עוד חודש קולורקס בגלל שהקנדידה שלי מאוד גבוהה? כמה זמן להערכתך אצטרך עוד להקפיד על תזונה זאת? מתי אתה ממליץ לי לעשות בדיקת צואה נוספת בכדי לבדוק את המצאות או העלמות הקנדידה?
    תודה מראש
    דינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/06/2010

    דינה שלום רב,
    הפרוטוקול הטיפולי של קנדידה מאד מפורט ויש בו רכיבים נוספים כדוגמת להימנע מתה, קפה , שוקולד ומשקאות המכילים קפאין. אני באופן אישי אינני עובדת עם קולורקס אלא עם צמחי מרפא אנטי פטרייתים שיעילים במצב של קנדידה ותוספי תזונה רלוונטיים. בכל מקרה יש להקפיד על התזונה כ- 3 חודשים לאחר העלמות סימני הקנדידה ואז מומלץ לחזור על הבדיקה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו